Ik zit al vrij lang bij xs4all , en ben daar heel tevreden over !

Nu wil ik echter sneller internet , aangezien de gig's me hier om de oren vliegen :D

Nu word mijn internet betaald door mijn ouders aangezien het de computer van hun is...

Zij willen mischien geen telefoon meer , aangezien we weinig ermee bellen en mobiele telefoons hebben .. en wel een redelijk hoge vaste rekening ervoor krijgen.
De enige reden dat ze dat nog hebben is vanwege internet..

Mijn vragen:
http://www.chello.nl/Abonnementen/Internet/

1. Chello extreme heeft download snelheden van circa (2) mb per seconde als ik het goed bereken?

2. Overstappen naar hogere xs4all Abonnementen word te duur , maar die chello extreme zou ik weleens kunnen regelen ( aangezien de telefoon dan weg kan)
Zou dit wat zijn denken jullie? - er zit tevens 'ook' geen download limiet op ( net zoals xs4all)

3. Laatst hoorde ik dat Chello namen heeft vrijgegeven aan Brein , en die mensen zijn opgepakt voor het delen van muziek..
Nu Deel ik dus muziek , Dvd's etc als een gek..
Zou ik meer risico lopen dan bij xs4all>?

Andries Louw W .. <--
----------------------------
Die speedling staat op dit moment nr 1 op mijn lijstje , maar ik wil hier graag nog iets over horen ( aangezien jij blijkbaar daar lid van bent)

ADSL2+ All-in 12000 (12000/1024 Kbit/s)

40,00 + 4,95 = telefoon + internet..

kOMT DAAR NOG IETS BIJ? ,
Hoe is de provider etc etc??
----------------------------------------
Ps , weet iemand een site met waar mensen commentaar geven over 'hun' internet provider? - zoiets heb je namelijk wel met webhosts..
Ik heb je een antwoord verstuurd via pm, zal hem even plaatsen:

Beste Donster,

Ik zit zelf al 3 jaar bij Speedlinq.nl, en heb het ADSL X-tra 2048 Abonnement voor 15 euro per maand (actie), welliswaar zonder ADSL telefonie. Ik heb geen klachten, alles verliep snel. En de support helpt je graag. Wel opletten, want het nummer van Speedlinq is 0900, en kost wat. Speedlinq is ondertussen overgenomen door KPN, dus met betrouwbaarheid zit het wel goed.

Het verschil tussen All-in, X-tra, Comfort is de prijs (zoals je al zag) maar voornamelijk het netwerk:
All-in zit op het netwerk van Baby-XL
X-tra zit op het netwerk van BBned
Comfort zit op het netwerk van KPN, de duurste maar wel overal beschikbaar.

Ik raad je aan eerst te kijken welke netwerken er allemaal in je buurt beschikbaar is via de site van Speedlinq of www.internetten.nl.

Op http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php kun je meer informatie vinden over de prijs, voor zover ik het weet is bij X-tra 6016 en bij All-in 6016 de prijs van het niet hebben van een vaste telefoonlijn inbegrepen, bij andere abonnementen kost dit nog een €9.50 p/mnd extra.

Oriënteer je zelf wel goed, wat aan een ADSL abonnement zit je bij veel providers al snel een jaar vast. Vergelijk prijzen/opties op internetten.nl, en zoek met google naar ervaringen die mensen hebben met de provider en/of abonnement.

Mocht ik je nog kunnen helpen dan PM je maar, of stuur je een e-mail naar:
andrieslouw [at] gmail [punt] com

Met vriendelijke groet,
Andries Louw Wolthuizen

Reageren