Beste,

Nog minder dan een week voordat Ex-change ICT Team 70 vanuit Amsterdam via London Heathrow aankomen in Nairobi, Kenia. Om iets preciezer te zijn, wij vertrekken op één September om 7:20 om avonds rond 20:50 aan te komen. Al maanden leven wij als individu maar ook als team toe naar het moment dat wij samen voet op Keniaanse bodem kunnen zetten.

Het is mijn familie, vrienden, bekenden en onbekenden die het mij mogelijk maken om drie maanden lang mijn uiterste best te gaan doen in Kitui, Kenia. Ik wil via deze weg dan ook iedereen enorm bedanken voor hun bijdrage, enthousiasme en ideeën.

Voor de geinteresseerde, uiteraard zal ik mijn best doen om daar in Kitui wat berichten hier op het forum te plaatsen, maar gezien de beperkingen gok ik dat ik niet verder zal komen dan het Team 70 forum op het Ex-change forum. Laat gerust een berichtje achter!

Overigens, ik heb een aantal fotos van de eerste twee PHP uitjes afgedrukt en zal aan jullie denken! Ik heb genoeg ideeën opgeschreven die ik daar in mijn vrije tijd wil gaan uitvoeren dus jullie zullen wel het eea zien verschijnen in December ;).

- Arjan
@Arjan
Via deze weg wil ik je sterkte en bovenal veel plezier toe wensen.
Doe je best jongen!

Klaasjan
Ontzettend veel plezier, success en geluk in kenia, dat moet een enorme ervaring worden. Ik heb veel respect voor zo'n mooie actie.
Inderdaad super dat je dit doet! Ik hoop heel erg dat je het naar je zin gaat hebben daar, zowel tijdens je werkzaamheden als tijdens je vrije tijd, en dat je ook nog een beetje bijbruint ;)

En denk eraan: een leeuw is eigenlijk slechts een grote poes. ;p
he Arjan.. Ik wens je veel plezier en succes op dit avontuur en hoop je snel weer terug te zien :)..

Twee vrienden van mij zijn ook naar Kenia geweest, zij hebben bij basischolen computer netwerken opgezet en computers geinstalleerd e.d.. Zij hebben het erg naar hun zin gehad en er zijn veel vrouwen daar hoorde ik ;).

Veel plzier!
Helaas had jij je niet aan de tijdsafspraak gehouden, en moet ik je op deze manier een prettig verblijf gunnen + reis. Neem een pakje durex TOP safe mee, als je een paar pastisjes te veel op hebt. Gegroet en tot ooit. Kom niet te gebruind thuis, gewoon lekker smeren met factor 50.
Alvast een prettige reis Arjan. Ik zal zo ff dat boek op de bus doen, dan heb je die nog voor vrijdag.
Veel vrouwen is niet zoveer het probleem, wij gaan ook aan de slag op meiden-scholen... Maar ik denk niet dat mijn ouders het gaan waarderen als we zomenteen als een soort 'groeten uit de rimboe' opeens een heel gezin op de stoep zetten thuis ;).

Nee, ik hou het bij doen waar ik goed in ben, vrienden maken, helpen, ontwikkelen en genieten. Ik wil nog wel een safari maken ofzo. Maar dan een echte safari met een groep locale inwoners ipv in zo'n vrachtwagen met 'touristen' erop geschreven.
neem even voor iedereen souvenirs mee, komt goed neem ik aan? :) suc6
Succes met je missie! Goede en veilige reis gewenst en geniet van alle ervaringen die je er opdoet!!
Heel veel succes en plezier gewenst en een goede reis!

Reageren