Beste,
Nog minder dan een week voordat Ex-change ICT Team 70 vanuit Amsterdam via London Heathrow aankomen in Nairobi, Kenia. Om iets preciezer te zijn, wij vertrekken op één September om 7:20 om avonds rond 20:50 aan te komen. Al maanden leven wij als individu maar ook als team toe naar het moment dat wij samen voet op Keniaanse bodem kunnen zetten.
Het is mijn familie, vrienden, bekenden en onbekenden die het mij mogelijk maken om drie maanden lang mijn uiterste best te gaan doen in Kitui, Kenia. Ik wil via deze weg dan ook iedereen enorm bedanken voor hun bijdrage, enthousiasme en ideeën.
Voor de geinteresseerde, uiteraard zal ik mijn best doen om daar in Kitui wat berichten hier op het forum te plaatsen, maar gezien de beperkingen gok ik dat ik niet verder zal komen dan het Team 70 forum op het Ex-change forum. Laat gerust een berichtje achter!
Overigens, ik heb een aantal fotos van de eerste twee PHP uitjes afgedrukt en zal aan jullie denken! Ik heb genoeg ideeën opgeschreven die ik daar in mijn vrije tijd wil gaan uitvoeren dus jullie zullen wel het eea zien verschijnen in December ;).
- Arjan
65 views