Beste,

Nog minder dan een week voordat Ex-change ICT Team 70 vanuit Amsterdam via London Heathrow aankomen in Nairobi, Kenia. Om iets preciezer te zijn, wij vertrekken op één September om 7:20 om avonds rond 20:50 aan te komen. Al maanden leven wij als individu maar ook als team toe naar het moment dat wij samen voet op Keniaanse bodem kunnen zetten.

Het is mijn familie, vrienden, bekenden en onbekenden die het mij mogelijk maken om drie maanden lang mijn uiterste best te gaan doen in Kitui, Kenia. Ik wil via deze weg dan ook iedereen enorm bedanken voor hun bijdrage, enthousiasme en ideeën.

Voor de geinteresseerde, uiteraard zal ik mijn best doen om daar in Kitui wat berichten hier op het forum te plaatsen, maar gezien de beperkingen gok ik dat ik niet verder zal komen dan het Team 70 forum op het Ex-change forum. Laat gerust een berichtje achter!

Overigens, ik heb een aantal fotos van de eerste twee PHP uitjes afgedrukt en zal aan jullie denken! Ik heb genoeg ideeën opgeschreven die ik daar in mijn vrije tijd wil gaan uitvoeren dus jullie zullen wel het eea zien verschijnen in December ;).

- Arjan
Hopelijk loop je niet tegen al te veel matata's aan.
Je Swahilies al op pijl gebracht?
In ieder geval wens ik je veel plezier.
Heel veel suc6 gewenst! Ook mbt het eten, patatje met en zelfs zonder is er niet bij!

Nog snel effe een broodje frikandel scoren voordat je gaat ;-)

Have a safe trip!
Webmakerij schreef op 28.08.2006 15:32
Hopelijk loop je niet tegen al te veel matata's aan.
Je Swahilies al op pijl gebracht?
In ieder geval wens ik je veel plezier.

Het enige waar ik bang voor ben zijn die matatu's, kutchauffeurs ;).
Veel succes, plezier en geluk :)
heel veel plezier in Kenia en veel succes met je missie
Nee, ik hou het bij doen waar ik goed in ben, vrienden maken,
ik zeg niks! :p grapje man ;-)

Nee ik wens je veel succes, plezier en alles! en laat me horen hoe het was!!!

Heeeeeel veel groeten uit t koude nederland van Niek van der steen ;-) :p

[edit]Echt respect voor je arjan, dat je dat doet![/edit]
[edit]Moest ik er ff uit zeggen...[/edit]
wes schreef op 28.08.2006 15:10
neem even voor iedereen souvenirs mee, komt goed neem ik aan? :) suc6
Zolang het maar geen aids is :-)
Sja ik acht de kans daarop vrij klein for reason not further mentioned
Veel scu6 met je reis! Ik hoop dat je de hagelslag neit te veel gaat missen!
Veel succes in Kenia Arjan! Hopelijk word het een onvergetelijke tijd voor je :)

Reageren