Beste,

Nog minder dan een week voordat Ex-change ICT Team 70 vanuit Amsterdam via London Heathrow aankomen in Nairobi, Kenia. Om iets preciezer te zijn, wij vertrekken op één September om 7:20 om avonds rond 20:50 aan te komen. Al maanden leven wij als individu maar ook als team toe naar het moment dat wij samen voet op Keniaanse bodem kunnen zetten.

Het is mijn familie, vrienden, bekenden en onbekenden die het mij mogelijk maken om drie maanden lang mijn uiterste best te gaan doen in Kitui, Kenia. Ik wil via deze weg dan ook iedereen enorm bedanken voor hun bijdrage, enthousiasme en ideeën.

Voor de geinteresseerde, uiteraard zal ik mijn best doen om daar in Kitui wat berichten hier op het forum te plaatsen, maar gezien de beperkingen gok ik dat ik niet verder zal komen dan het Team 70 forum op het Ex-change forum. Laat gerust een berichtje achter!

Overigens, ik heb een aantal fotos van de eerste twee PHP uitjes afgedrukt en zal aan jullie denken! Ik heb genoeg ideeën opgeschreven die ik daar in mijn vrije tijd wil gaan uitvoeren dus jullie zullen wel het eea zien verschijnen in December ;).

- Arjan
Veel plezier ook van mijnentwegen !
Hey Arjan! Veel succes, goede reis en geniet er van!
Veel plezier! Mijn nicht is ook in kenia geweest en die vond het er leuk, hopenlijk jij ook !!
Succes!
veel succes Arjan !!!!!! :)
goede reis.
en gezond terug hé
Veel plezier Arjan, en veel succes.

Leer de mensen daar hoe ze het leren aangenamer kunnen maken met computers, en zorg dat ze er wat mee gaan doen ;-)

Helaas moeten wij je nu missen, en hoe zit het met je taak als 'webheerser'.

Veel plezier succes en geluk toegewenst! :-)
Met betrekking tot de Henzenrunners... ik heb een CMS geimplementeerd voor ze. En het toevoegen/uitlezen van sponsoren ging al via een formulier. Zomenteen alleen nog even het contact/sponsorformulier doorsturen naar het emailadres van onze teamcaptain en dan redden zij het wel tot December.

Het uploaden van Artikelen etc kan wel even wachten tot dan. Die moeten namelijk eerst bewerkt worden.
Hierbij mijn rituele 'ook hoi', dit maal met meer inhoud.

Mocht je nog iets nodig hebben wat over een 56k-lijntje kan (informatie, support, mankracht aan de andere kant, broncode, oplossingen) geef het dan op een of andere manier door. Ik durf te wedden dat er hier genoeg mensen te vinden zullen zijn om je erbij te helpen. Kijk, ik heb er al eentje gevonden.
Het is prettig om een backup te hebben, thx Jelmer :). Maar eerst ga ik wat dingen bekijken en documenteren, eerst maar es checken waar behoefte aan is daar. Voor het zelfde geld laat ik het ICT gedeelte zitten en help ik mee met het graven van waterputten.
Dan zou ik toch voor het laatste opteren ;) . Persoonlijk vind ik drinkbaar water (al is het niet voor mezelf) belangrijker dan de PC en aanverwanten ...
Ik ben er nog niet klaar voor :P

Suc6 Arjan Kaptijn ;)

Reageren