Ik zit hier in grote spanning te wachten op het afronden van de installatie van Windows XP Home-edition op m'n MacBook Pro. En dan ook nog eens een versie in het Portugees... Hoe moeilijk kun je het jezelf maken?
Voorlopig gaat het van een leien dakje, firmware-update gedaan, cd met drivers gebrand, 20GB partition voor XP gemaakt (FAT) en dan nu de eigenlijke installatie van XP.
Zijn er anderen die ook al XP op hun Apple hebben geinstalleerd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ps. Doe het overigens om websites met de diverse IE-versies te kunnen testen en om ERwin te kunnen gebruiken.
Dat FAT verwondert me een beetje. Heb je niet de mogelijkheid om er NTFS van te maken? Dat lijkt volgens mij ook meer op HFS van Mac (als dat nog bestaat).
Ik had inderdaad de keuze tussen FAT en NTFS, maar met NTFS kan ik vanuit OSX niets meer op deze partitie schrijven. En om het uitwisselen van gegevens te vereenvoudigen, heb ik dus voor FAT gekozen. FAT ondersteund trouwens een partitie van 32 GB, met 20 GB is dat dus geen enkel probleem.
De boel draait inmiddels, zelfs het draadloze netwerk, printen, bleutooth, etc. werkt allemaal naar behoren.
Maar naar mijn mening is het inderdaad nog steeds een beetje een dure auto kopen, een Lexus ofzo, en dan 15-euro banden en de goedkoopste benzine erin stoppen, zodat hij nog aanvoelt als een panda.
Maar naar mijn mening is het inderdaad nog steeds een beetje een dure auto kopen, een Lexus ofzo, en dan 15-euro banden en de goedkoopste benzine erin stoppen, zodat hij nog aanvoelt als een panda.
ben ik met je eens ik zou ook geen mac kopen en er dan windows op gaan draaien