Ik ben weer terug van een tijdje weggeweest. Ik was hier maandag ook al even, maar daarna is internet er een tijdje (2,3 dagen) uitgeweest.
Ik heb internet van @Home, er was een serverstoring zeiden ze. Maar het internet valt regelmatig weg heb ik gemerkt. Zijn er meer mensen met @home die er ook last van hebben?
(gistermorgen +- 11:30 deed die het weer, en vanmorgen rond 10:30 viel die weer weg, en 16:15 was die weer terug)
Hmm... ligt schijnbaar aan de regio ofzo zeggen ze... Laatst zeiden ze doodleuk (tjah, we blijven bellen met de helpdesk) dat internet in de hele buurt/ wijk, dus iedereen die aangesloten is op het kastje dat hier staat, traag was.. maar dat ze daar niets aan konden doen..
Alleen moeten ze wel, want ze beloven een snelheid en constante verbinding..
wij hebben ook wel eens problemen met @home, en dan hebben al mijn klasgenootjes die ook @home hebben en in onze regio wonen het ook. (meestal dan) dus het zal daar dna wel aan liggen :P Maar verderest is het wel goed ofsow ;P
Ik zit bij multikabel ( is alleen voor noord-holland )
En heb er nauwelijks tot nooit internet problemen mee
En als er internet problemen zijn worden ze keurig netjes vermeld op de site van http://www.multikabel.nl/
Ook heb ik niet last van andere mensen hier op het internet en is me download snelheid altijd rond 600 kb/ps en upload altijd ong. rond 120 kb/ps
Na ja dus nooit echt problemen en als de kabel naar je huis voor internet kapot is gebroken zoals eens bij ons eens was gebeurd word het gewoon gratis gemaakt ( de hele straat lag open:p )
Wil je nu een giga goeie service en aftersales en tja... noem maar op dan zeg ik Sollie.Com
Een link kan je vinden bij me op de site en ik kan alleen maar lof over ze spreken.