Ik ben weer terug van een tijdje weggeweest. Ik was hier maandag ook al even, maar daarna is internet er een tijdje (2,3 dagen) uitgeweest.
Ik heb internet van @Home, er was een serverstoring zeiden ze. Maar het internet valt regelmatig weg heb ik gemerkt. Zijn er meer mensen met @home die er ook last van hebben?
(gistermorgen +- 11:30 deed die het weer, en vanmorgen rond 10:30 viel die weer weg, en 16:15 was die weer terug)
Keertje gebeld, binnen 3 dagen zou het opgelost zijn.
Na 5 dagen nog een keertje gebeld, toen is er iemand langs gekomen, heeft een knop in de schakelkast van de wijk omgezet, en sinds dien nergens meer last van gehad.
Tjah... Ik kijk daar wel regelmatig op enzo.. maar het stomme is dat ze zelfs na 2 dagen nog in hun zogenaamde "storingslijn" nog geen melding hadden van de storing... Dus ik weer bellen, dat het me wel heel lang duurde voordat het weer in orde was..
Hebben we een dag weer internet, dus helemaal blij.. (tjah.. tegenwoordig mis je het als je zonder zit) Gaat het er een dag later weer uit.. dus maar weer bellen en nu quote ik:
" Hier in ons systeem staat niet dat het probleem is opgelost, dus het zal hetzelfde probleem nog wel zijn"
Beetje vreemd, heb je een dag lang internet, maar is niet bekend bij @home.. en dan valt die ineens weer weg..
Naja.. hopen op verbetering.. (ik ga zelf niet over het internet abbonement helaas)
?
Onbekende gebruiker
02-09-2006 00:39
HetNet (en wijle Freeler) en alle Connected by KPN.
Maar heb je niet gewoon erg last van overboeking? Heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die totaal zaten overgeboekt.
Wij hebben tiscali thuis en het doet het perfect. Nog geen enkele probleem gehad, alleen in het begin, maar dat bleek door KPN te komen die niet mee werkte.
We hebben nou tenminste een zeer snelle en stabiele internet. Altijd 750kilobytes/s en bit is 6000kilobits/s
''Er is er maar één die nooit problemen geeft: XS4ALL.''
Niet helemaal waar .. :D
Ik zit ook bij Xs4all en ga dus nu naar Tiscali , en JA Xs4all is / was goed !
Echter heb ik wel iets van 30 klachten gelezen op internet over het 'opzeggen' bij Xs4all!!
het schijnt dat ze soms geeneens reageren op aangetekende brieven , en dat ook online opzeggen soms geen reactie krijgt.. zelfs als je ze daarna belt!
Ik heb hier veel dingen over gelezen , aangezien ik dus ook heb opgezegt . en goed wilde weten 'hoe en wat' .. en dus op internet dingen heb opgezocht.
@CB2thephp :
Jij zegt dat je op een 6mbit: 750 kb per sec krijgt , dat is dus echt het MAXIMUM ( je moet 6mbit namelijk delen door 8 , en bij de meeste mensen door 10)
Ben benieuwt of ik met mijn 12mbit dan ook: 1,5 mb per sec krijg :D
( zit wel redelijk dicht bij de kpn centrale , en heb altijd maximum snelheden gehaald bij mijn vorige verbindingen :D)
Overigens: Adsl 2 zou een maximum snelheid kunnen halen van 24mbit ... maar wat haalt glasvezel dan? 100mbit?