Ik ben weer terug van een tijdje weggeweest. Ik was hier maandag ook al even, maar daarna is internet er een tijdje (2,3 dagen) uitgeweest.
Ik heb internet van @Home, er was een serverstoring zeiden ze. Maar het internet valt regelmatig weg heb ik gemerkt. Zijn er meer mensen met @home die er ook last van hebben?
(gistermorgen +- 11:30 deed die het weer, en vanmorgen rond 10:30 viel die weer weg, en 16:15 was die weer terug)
@HOME = ***

Er is er maar één die nooit problemen geeft: Planet Internet.

Helaas zit ik bij @Home :( heb 2 jaar gezeten bij Planet en egtwaar nooit een storing gehad.

[edit]Edit by moi
NIET SCHELDEN[/edit]
Arjan Schuurman schreef op 02.09.2006 14:35
@HOME = ***

Er is er maar één die nooit problemen geeft: Planet Internet.

Helaas zit ik bij @Home :( heb 2 jaar gezeten bij Planet en egtwaar nooit een storing gehad.

[edit]Edit by moi
NIET SCHELDEN[/edit]

Waarom heb je een edit vakje, als je je post niet hebt geëdit? en @home = inderdaad ***... ik ken mensen die het ook hebben, en niet tevreden zijn..

Hier hebben we Signet en is echt héél fijn! geen problemen, internet ligt er echt nóóit uit! (dit jaar nog geen een keer eruit geweest :-) )
Ik had @home (regio 's-Hertogenbosch) maar ik heb daar nog nooit problemen er mee gehad.
HCCNet, nooit problemen mee gehad:)

Vaak snelheid verdubbelingen/verhogingen gehad, totdat het overgenomen werd door XS4ALL, sindsdien geen snelheids verhogingen meer Ö

Nog maar 1 keer gemerkt dat hij offline was, en dat was rond 2 uur...

[edit]'s nachts:)[/edit]
planet, nooit problemen
Ik haal goeie snelheden met mijn internet, omdat ik een 1km minder van de centrale afsta (LOL). Glasvezel kan theoretische een oneindige snelheid vervoeren dit ligt er natuurlijk aan via de verzendingen lasersnelheid, snelheid servers etc. Maar theoretisch kan het een oneindig getal worden.

Dus onderzoekers ga bezig en maak het oneindige waarheid :)-
Glasvezel kan theoretische een oneindige snelheid vervoeren dit ligt er natuurlijk aan via de verzendingen lasersnelheid, snelheid servers etc. Maar theoretisch kan het een oneindig getal worden.

Welnee, doe niet zo gek en let eens op bij natuurkunde. Oneindige snelheden bestaan niet in glasvezelkabels. Een oneindige snelheid zou uberhaupt best raar zijn: dan kan je in principe overal tegelijkertijd zijn, da's best raar.

Er gaan gewone fotonen door zo'n kabeltje, wat niets anders is dan een straaltje licht. Wat jij bedoelt is de snelheid van het licht. Dat is 0,3 * 10^9 m/s (best snel).
Donster schreef op 02.09.2006 12:36
''
@CB2thephp :

Jij zegt dat je op een 6mbit: 750 kb per sec krijgt , dat is dus echt het MAXIMUM ( je moet 6mbit namelijk delen door 8 , en bij de meeste mensen door 10)

Sinds wanner gaan er 10 bits in een byte?
Ik hoop dat over een paar jaar vrijwel iedereen op razendsnelle glasvezel kan ^^
Maar dat zou denk ik niet snel gebeuren...
Vraag me wel af , wat voor abonnementen je dan krijgt :D

abo1 : 24000 mbit
Abo2 : 44000 mbit
Abo3 : 88000 mbit

Actie: Gratis wasmachine

LOL

Reageren