heey ik heb nu nog een wat oudere pc (ongeveer 3 jaar oud) en hij word slomer enzo, ik wilde eigenlijk een imac gaan kopen maar mijn vraag nu is:
is een imac iegenlijk wel zo heel goed,
is de apple os x software wel goed,
werkt het fijn,
is er wel genoeg software voor te vinden??

is hij het echt die 1.700,- euro waard??

(ik speel geen spelletjes! ik gebruik hem puur voor scripting, msn, designing, muziek, films, foto's )

Hoe weet je nu of je nog geen virus hebt gehad, als je geen virus-filter gebruikt? (Just curious... Ik ken bijna niets van mac)
Natuurlijk betaal je voor de naam en kun je goedkoper zelf een pc-kloon samenstellen. Maar of je daarmee ook dezelfde stabiliteit behaald? Niemand die je dat kan garanderen.

Zeuren over de stabiliteit van windows is zo 1995.
Arend schreef op 06.09.2006 20:14
Natuurlijk betaal je voor de naam en kun je goedkoper zelf een pc-kloon samenstellen. Maar of je daarmee ook dezelfde stabiliteit behaald? Niemand die je dat kan garanderen.

Zeuren over de stabiliteit van windows is zo 1995.
Wie zegt dat ik het over Windows heb? In genoemde reactie geef ik zelfs aan dat ik het OS en de look-and-feel (kast, Mac-design) buiten beschouwing laat. Die discussie zal ik hier dan ook niet opstarten.

Edit: [schaam]Echt een vreselijke typo...[/schaam]
En het scherm wat ik nu voor windows gebruik, kan ik dat ook gewoon aansluiten op een MAC, of heeft MAC zijn eigen beeldscherm zoals Solaris van SUN dat heeft.
Solaris is gewoon een besturingssysteem
En laten er nu net vandaag nieuwe iMacs uitgekomen zijn =] De 20" versie kost nog 'maar' 1500 euro, wat eerst 1700 was geloof ik. Hij heeft nu een snellere processor, en standaard 1gb ram in plaats van 512mb. Goeie deal dus :)

Ik ga zelf ook een iMac aanschaffen... zit te twijfelen tussen de 20" en de 24"...
De 16e van deze maand komen de Macbook Pro's uit met een nieuwe processor. ALS je 1 gaat aanschaffen dan zou ik toch wel die doen :). Ik wil er ook een gaan kopen..

@Pim:
Ik zou voor de 24inch gaan. Je betaalt meer, maar bekijk het in verhouding. Je gaat op den duur toch een 24 inch willen hebben :).

Reageren