Ik ben geen photoshoptalent en daarom probeer ik zoveel mogenlijk layout te programmeren :P. Zouden jullie me a.u.b. eerlijk willen vertellen wat jullie van de layout vinden? Zou het ook mogenlijk zijn om indien slecht, te vertellen hoe het beter zou kunnen?
*In deze layout zit nog 1 foutje, maar dat wordt gefixt van zodra ik een nieuwe afbeelding heb gekregen. Het logo DR is namelijk niet zo goed.
Ik vind het er mooi uitzien.. strak, netjes en het werkt in IE & FF.. dus zeer goed van je.. alleen moet je het niet te druk gaan maken.. dus vooral zo laten is mijn mening..
mooi gemaakt man!!
echt klasse, ik vind hem zeer strak!
hoewel ik het login gedeelte een klijnbeetje slordig vind(ziet er een beetje romelig uit!)
zet dat gedeelte in een donkerder grijs vlak [#666666] dan is het al een klijn beetje geschijden van de rest! voorderest:
SUPER!!
Dat login gedeelte valt ook wel mee.. maar je kan idd ervoor kiezen om het een beetje gescheiden te laten lijken.. en de rollover is ook iets te donker na mijn zin.. misschien dat je alleen het linkse balkje van kleur kan laten veranderen? (dus dat verticale balkje van 3-4px
In Opera werkt de link (en de hover) op knop nieuws alleen niet goed. Alleen als je op de onderste pixel staat werkt hij goed.
Verder vind ik hem een beetje saai eigenlijk. Maar wat je zou moeten veranderen weet ik niet. Hij is inderdaad wel strak, maar misschien iets te wit oid.
De links zijn denk ik geïnspireerd door Andreas01. Ze zien er goed uit :)
Ik zou alleen nog even kijken naar dit hoekje:
Ik denk dat die hoek toch een beetje overkomt alsof het allemaal niet bij elkaar hoort. Een mogelijke oplossing zou zijn om het eerste menu-blokje evenver vanaf de header als vanaf het 2e blokje te zetten.
Wat ook kan is het blokje op precies dezelfde hoogte te laten beginnen als de tekst. Nu past het bij geen van beiden echt.
hey dit zou echt mooi zijn!! http://www.mobstar.cc/main/index2.php?flash
kijk daar maar eens naar en doe wat zij ook hebben gedaan een transperante achtergrond en dan de pagina opdelen in klijnere tabelen waar je de text dan inzet!! dan zou je echt een verbluffend resultaat krijgen!!
Mooie layout, maar toch misschien dat menu'tje en de inhoud, een heel klein stukje laten zakken...
Ook vind ik het een beetje irritant dat in het menu'tje de achtergrond verkleurt, en de muis verandert als je erover beweegt... Ik klik liever gewoon op de link;)
hey dit zou echt mooi zijn!! http://www.mobstar.cc/main/index2.php?flash
kijk daar maar eens naar en doe wat zij ook hebben gedaan een transperante achtergrond en dan de pagina opdelen in klijnere tabelen waar je de text dan inzet!! dan zou je echt een verbluffend resultaat krijgen!!
Transparate achtergrond? hun achtergrond is gewoon 1 groot plaatje en daarover de divs met tekst erin.. niet echt speciaal zou ik zeggen..