Hoi,

Ik ben geen photoshoptalent en daarom probeer ik zoveel mogenlijk layout te programmeren :P. Zouden jullie me a.u.b. eerlijk willen vertellen wat jullie van de layout vinden? Zou het ook mogenlijk zijn om indien slecht, te vertellen hoe het beter zou kunnen?

*In deze layout zit nog 1 foutje, maar dat wordt gefixt van zodra ik een nieuwe afbeelding heb gekregen. Het logo DR is namelijk niet zo goed.

http://test.stormtraxx-productions.be/

Alvast bedankt !
Ik vind dat de header te donker en te klein is t.o.v. de rest van de lichte witte pagina.
Voor de rest ziet het er goed uit.
Bedankt voor jullie reacties:

Deze dingen ga ik idd moeten veranderen:

*Het logotje van DR moet beter.
*Het menu moet zakken.
*Iets speciaal insteken.

Alvast superbedankt he mensen, ik vind het fijn zulke opbouwende kritiek te krijgen :).

Groetjes !

Mij tip, geef alles wat ruimte, ik vind het wat op elkaar geduwd lijken.

Login gedeelte wat verder naar onderen (eventueel naar de rechter kant van de pagina)

De footer wat ruimer, lekker een eind naar onderen (zie hier hoe je standaard de footer onderaan de pagina kunt krijgen.)

Laat verder die schaduw wat gladder verlopen. Ik keek net bij toeval schuin op het scherm en toen zag ik de etages zitten. Wel erg mooi die schaduw.

Zowel menu als content mogen wat naar beneden komen.

Hovers zijn erg mooi.

Als laatste is het een ideetje om de tekst in het inloggedeelte wat meer donker grijs te maken. Is denk ik mooier dan de zwarte tekst van nu.
het lijkt alleen vrij veel op mambo. Of ligt dat aan mij?

Voor de rest vind ik het allemaal keij mooi :-) maar de header kan beter denk ik, ik weet niet wat ik er mis mee vind, maar ik vind die header eerlijk gezegd niet zo heel erg mooi...
het zou mooier zijn als je de header meer laat terug komen in de pagina's
bijvoorbeeld dat je een smal balkje maakt voor de footer(copyright)

en de text in de header moet je een goede blur geven in photoshop dan komt die er al niet zo hard uit en als ut even kan ook nog iets transperant.
en Dendermonde Rockt op de header iets groter maken!(maar ook weer met die blur er in en transperant)
Hoi,

Ik heb de meeste tips toegepast op de site... zouden julie nog eens zo vriendelijk willen zijn om eens te kijken?

Bedankt he !

Groetjes, Christophe
Ziet er al een stuk beter uit, alleen vind ik nog die titel, te dicht op die rooie streep staan, evenals de tekst direct onder de streep.

[edit]
Ben nu is express schuin op mijn scherm gaan kijken, en zie nog steeds de etages ;-)
[/edit]
Tip:
<td align="right" valign="bottom">Made by <a href="mailto:[email protected]">CR-Projects</a>

Gebruik dit niet.. hiervoor krijg je enorm veel spam in je inbox..

PHP Newbie schreef op 10.09.2006 21:42

Login gedeelte wat verder naar onderen (eventueel naar de rechter kant van de pagina)

Dat is gewoon te fout.. nog verder naa onderen zetten is lelijk en onhandig ivm lagere resoluties.. en rechts plaatsen is helemaal fout want dan moet je de layout weer veranderen.. terwijl dit zo ook mooi is..

druk bezig geweest sinds vanochtend, verbetering zijn duidelijk zichtbaar.

heb nu in ff wel erg veel marge onder de footer.
zeer mooi layout!
verder zijn de meeste dingen al gezegd denk ik..

Reageren