Ik ben geen photoshoptalent en daarom probeer ik zoveel mogenlijk layout te programmeren :P. Zouden jullie me a.u.b. eerlijk willen vertellen wat jullie van de layout vinden? Zou het ook mogenlijk zijn om indien slecht, te vertellen hoe het beter zou kunnen?
*In deze layout zit nog 1 foutje, maar dat wordt gefixt van zodra ik een nieuwe afbeelding heb gekregen. Het logo DR is namelijk niet zo goed.
<td align="right" valign="bottom">Made by <a href="mailto:[email protected]">CR-Projects</a>
Gebruik dit niet.. hiervoor krijg je enorm veel spam in je inbox..
[quote=PHP Newbie schreef op 10.09.2006 21:42]
Login gedeelte wat verder naar onderen (eventueel naar de rechter kant van de pagina)
Dat is gewoon te fout.. nog verder naa onderen zetten is lelijk en onhandig ivm lagere resoluties.. en rechts plaatsen is helemaal fout want dan moet je de layout weer veranderen.. terwijl dit zo ook mooi is..
[/quote]
Leo, die opmerking over login naa onderen was vóór de grote update, ga dus geen ouwe koeien uit de sloot halen a.u.b.
[quote=PHP Newbie schreef op 11.09.2006 20:33
Leo, die opmerking over login naa onderen was vóór de grote update, ga dus geen ouwe koeien uit de sloot halen a.u.b.[/quote]
Groote update valt wel mee.. hij heeft gewoon de dingen die beter konden goed gemaakt.. alleen oude koeien uit de sloot halen valt best wel mee.. ik mag er toch wel iets van zeggen? En jah ik heb de layout gezien hoe die eerst was dus ik weet wel of dat "lager" zetten van de login ten goede zou zijn gekomen.. :/
En toch vind ik de layout hoe dan ook gewoon mooi.. ik zou er niet al te veel aan veranderen :)