Hallo !

Nog wat voer voor de koffiehoek dacht ik zo :) . Ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een nieuwe PDA. Een klein weekje geleden stootte ik op deze geweldige HTC-Qtek. Nu was mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Of wat zijn er de voor en nadelen van? Googlen op reviews heeft me niet erg veel verder gebracht :) . Misschien kunnen de 'PDA-kenners' wat tips geven voordat ik er eentje aanschaf?

Met dank :),
Ponzi
@ Marien: Dankje, maar dat was de site waar ik naar verwees in de topicstart ;) .

@ Remco: Ik heb er ook al eens naar gekeken, maar wat mij er een beetje aan 'stoort' is het toetsenbord. Is het niet enorm ambetant dat bijna de helft van je PDA wordt gebruikt om als toetsenbord te fungeren. Als bijkomend voordeel heeft de Qtek dat hij iets kleiner is, en een Bluetooth-GPS-muis kan ik kopen van een vriend voor € 30 :) . Morgen ga ik eens op mijn gemak naar de MediaMarkt, papa zei dat ze daar allebei opgesteld stonden !
Een eigen auto zou wel leuk zijn, maar toch maar liever eerst een rijbewijs. Vollop aan het leren om in de herfstvakantie mijn theoretisch af te leggen en dan 3 jaartjes te mogen oefenen :) ! Maar ik wil de GPS ook voor op de fiets enzo gebruiken ;) ...

[edit]Overigens ben ik er ook achter gekomen dat er dus geen ingebouwde GPS in de Qtek S200 zit. Stond redelijk onduidelijk vermeld op pdashop.be, maar het is dus niet zo. De S200 kan wel perfect overweg met een Bluetooth-GPS-muis ;) ![/edit]
Het heeft mij nog niet gestoort, heb hiervoor een Dell Axim X5 gehad, een van de vroege PDA's...die had een iets groter scherm. Het toetsenbord is best handig tijdens mailen/sms-en, ik gebruik de stylus bijna nooit. Qua grootte stop ik hem nog steeds in m'n broekzak, al is de QTEK wel wat handzamer, je zou ze gewoon eens moeten proberen, het is best wel wat geld dus je moet niet over 1 nacht ijs gaan :) In ieder geval slim om hier om ervaringen te vragen!

BlueTooth muis werkt ook goed, heb een kennis die zo'n ding gebruikt en werkt probleemloos, is dus een goede optie!

Een rijbewijs is inderdaad wel handig vooraleer je een autootje koopt :D Ik had niet naar je leeftijd gekeken ;) Ik moet mijn papiertje volgende maand laten verlengen, is alweer 10 jaar geleden dat ik 'm kreeg :S
Zo'n Dell Axim lijkt me ook wel wat, zeker voor zijn prijs, maar die dingen zijn véél te groot voor mij. Een PDA moet gewoon in mijn broekzak passen vind ik.
Over één nachtje ijs ga ik zeker niet, ben het hele PDA-gebeuren al een maandje aan het volgen. Wat me opvalt is dat zowel Mio als Qtek zeer goede respons krijgen.

Nu maar wachten tot vrijdag avond en dan snel snel naar de MediaMarkt :) ! Heeft misschien nog iemand tips waar ik op moet letten ^^ ?

Reageren