Ja denk het niet omdat linux niet zo goed zal zijn als alle programas onder microsoft word,exel,acces enzo....
daar hebben we in ieder geval al OpenOffice voor, dat wordt ook steeds populairder.
?
Onbekende gebruiker
20-09-2006 22:50
start your copiers.. Zoals ze bij Apple al zeiden... Ben benieuwd hoe het besturingsysteem gaat draaien.. Ik weet alleen dat ik lekker bij Apple blijf ;)..
Persoonlijk denk ik dat Apple wel eens een concurrent kan worden van Microsoft, al hoop ik dat stiekem ook weer niet ;)
Geloof me windows vista gaat de wereld rocken. Trouwens iedereen denkt dat IE7 een copie van FF is, alleen IE7 heeft veel eigen dingen erbij alleen FF was inspiratie.
Ik loop niet echt warm voor Vista, IE7 al helemaal niet.
Nauwelijks verbetering tov IE6, alleen wat nieuwe features voor het gebruiksgemak.
Verder is Aero Glass, naar mijn mening, nog lang niet in de buurt van Xgl, dat rockt de wereld imo.
Jammer dat ik voor zoveel dingen windows nodig heb, dus Vista zal hier ook wel binnenkomen :+
Wat ik zo nu en dan in de wandelgangen hoor is dat Google aan het bouwen is aan een besturingssysteem, dat met Microsofts Windows moet gaan concurreren. (ik weet alleen niet of dit waar is, misschien dat iemand van jullie daar wat over weet??)
Denk niet dat het veel zin heeft voor Google om een eigen OS op de markt te brengen. Er zjn al genoeg spelers en Microsoft zal helemaal niet makkelijk van de troon te stoten zijn. Iedereen gebruikt het of je nu wil of niet !