Hallo allemaal,

ik ben bezig met het redesignen van een website voor een reclamebureau. Wat vinden jullie er tot dusver van?

redesign reclamebureau
Hmmm, in Safari gaat het hopeloos mis. De tekst staat in een layer van een centimeter breed en is dus niet meer te lezen.

Verder moet ik even kwijt dat ik het een rare opdracht vind. Jij moet het design doen voor een reclamebureau? Het lijkt mij dat zij toch zelf wel in staat zijn om een design te maken, het zegt iets over hun kwaliteiten. Of sla ik nu de plank helemaal mis en ben je hun design alleen maar aan het vertalen naar een web-layout?
Erru netjes Jan alleen de witte balk zou ik weghalen/veranderen (onder fulcollor print)

En waarom een scrollbalk?
jammer van die dubbele scrolbalk jan.

Misschien heb je hier iets aan, hierdoor staat de footer altijd onderaan.

Lijkt me dat je zoiets zelf ook wel kan schrijven, maar als het toch al bestaat... ;-)
@ Frank: het is een reclamebureau dat belettering doet en lichtreclames. Ze zitten niet in het webdesign. Voor wat betreft Safari: heb je een screendump voor me?

@ Klaasjan: bedoel je het menu?
Tekst versie letterop in de header moet weg

Scroll is erg vervelend omdat er onder de 'box' nog ruimte zat zit

Ben geen fan van deze kleuren combinatie

Home en contact knop zit op een vreemde plaats

Die plaatjes zijn erg leuk gedaan

Hoeveelheid tekst is goed uitgebalanceerd
Bij contact: E-mail: Mail uw vragen of bestelling naar ...

Dit gaat gegarandeerd spam opleveren. Eigenlijk nooit, mits het echt niet anders kan, direct e-mail adressen op de site plaatsen.

Verder vind ik die paarse header tekst met een dikke balk aan de zijkant en een dun lijnt eronder wat minder.

Probeer is een andere kleur tekst en beide lijntjes dun.
De kleurencombinatie zit ik aan vast, want dat is de huisstijl. Zelf heb ik overigens weinig problemen mee.

Ik zal de scrollbalk eens weghalen, kijken hoe dat staat.
PHP Newbie schreef op 25.09.2006 22:01
Bij contact: E-mail: Mail uw vragen of bestelling naar ...

Dit gaat gegarandeerd spam opleveren. Eigenlijk nooit, mits het echt niet anders kan, direct e-mail adressen op de site plaatsen.

Verder vind ik die paarse header tekst met een dikke balk aan de zijkant en een dun lijnt eronder wat minder.

Probeer is een andere kleur tekst en beide lijntjes dun.

Die lijntjes zijn al dunner. Ik zit alleen nog met de kleur voor die <h2>'s.
ik vind het wel beter dan dat het was, aangezien ik nu nog maar 1 scrolbalk heb ;-)

Een scrolbar hoort geen vriendjes te hebben. Just lonely the best.

Alleen als het kan zou ik de andere scrolbalk weghalen ;-)
PHP Newbie schreef op 25.09.2006 22:05
Alleen als het kan zou ik de andere scrolbalk weghalen ;-)

Dat zou met CSS kunnen, maar in dit geval lijkt me dat niet zo handig.

Reageren