Hallo allemaal,

ik ben bezig met het redesignen van een website voor een reclamebureau. Wat vinden jullie er tot dusver van?

redesign reclamebureau
Nee JAn ik bedoel niet het menu maar de witte lin onder ful color print
zie die link die ik wat posts eerder gaf.

Daar heb ik het opgelost met javascript, en ziet er best goed uit en is cross-browser
Vind het nu ook beter
Als je beneden op 'home' klikt is op de home pagina dat linkje verdwenen. Waarom gebeurt dat niet als ik op 'contact' klik?
Webmakerij schreef op 25.09.2006 22:09
Vind het nu ook beter

De headertekst heb ik op visibility: hidden gezet, zodat Google het nog wel indexeert. Ziet er wel beter uit, vind ik ook.
Jan, ik had hier even problemen met uploaden van de screendump, maar ondertussen heb je het probleem (wat dat ook zijn mag) al opgelost.

Ziet er goed uit!

Edit:
Tip: Kijk eens of je van de bullets van de <ul> andere images kunt gebruiken, bv. het symbool (oogje) dat om de o van 'letterOp' staat. Is weer eens wat anders, zonder te veel design te willen gebruiken.
Frank schreef op 25.09.2006 22:11
Jan, ik had hier even problemen met uploaden van de screendump, maar ondertussen heb je het probleem (wat dat ook zijn mag) al opgelost.

Ziet er goed uit!

Da's dan puur mazzel :-) Ik heb wel wat aan de CSS gesleuteld, maar niet om de lay-out in Safari goed te krijgen. Niet zo bedoeld, toch leuk meegenomen LOL!
SanThe schreef op 25.09.2006 22:11
Als je beneden op 'home' klikt is op de home pagina dat linkje verdwenen. Waarom gebeurt dat niet als ik op 'contact' klik?

Dat zou ik kunnen doen, maar zou het dan eigenlijk niet voor alle pagina's moeten? In eerste instantie was het me er om te doen dat er geen 'home' link op de homepagina staat, want dat vind ik altijd nogal maf.

Tip: Kijk eens of je van de bullets van de <ul> andere images kunt gebruiken, bv. het symbool (oogje) dat om de o van 'letterOp' staat. Is weer eens wat anders, zonder te veel design te willen gebruiken.

Ga ik even proberen, goeie!
En ik neem aan dat je weet dat bij 'full color print' en 'reklameborden' de tekst hetzelfde is.

Reageren