He iedereen!

Voor school zijn wij een project gestart. Wij willen een feest geven zoals die er nog niet zijn in Leeuwarden. Wij willen mensen tussen 18 & 30 jaar, voornamelijk studenten, de culturele kant van Leeuwarden laten zien. Dit zullen voornamelijk studenten zijn van opleidingen zoals Communications & Multimedia Design, POP accedemi en Kunst & Cultuur. De avond is gericht op kunst & cultuur maar gaat ook gepaard met multimedia.

Enkele woorden die wij bij dit project hebben zijn:

- Vervorming / vervaging
- Zintuigen
- Kunst & cultuur
- Multimedia

Het wordt dus een feest waarop voornamelijk gedanst wordt. Naast het dansen zijn er ook verschillende belevingsruimtes te vinden met projecties, worden er vervreemde beelden getoond, wordt er kunst getoond en worden er workshops gegeven.

Ik las het het 'domeinnaam' topic. Ook wij kunnen geen geschikte naam vinden voor deze één dag durende event. We hebben wel enkele namen verzonnen maar die ga ik uiteraard niet noemen zodat de creativiteit hier geen beperkingen heeft :). Ik ben benieuwd of jullie iets leuks weten!
abstracy ?
cultart ?

Ik zou als ik jullie was eens een brainstorm methode proberen ;)
Ik doe ook mee aan het project en ik kan je vertellen dat er nog hard gebrainstormed wordt voor een perfecte naam!
Ben wel heel blij om de positieve reacties hier te lezen en zitten ook wel paar leuke naamcreaties tussen :)
Jullie snappen nu natuurlijk wel dat jullie dan ook moeten komen he'! ;)
Ik kom wel even naar Leeuwarden vanuit Rotterdam :P

tenminste.. als t pas na 1 april is want dan zou ik het misschien nog doen ook.. dan heb ik pas m'n OV^^
Ohhh dat is nou jammer... we gaan uit van januari.. maar wie weet wordt het een groot succes en gaan we uitbreiden naar het zuiden ;)
Ik kan jullie wel een opdracht geven om op een goede naam te komen.
De opdracht heet 'automatic writing' (kan je nog ff googlen waarneer nodig)

Kort samengevat; jezelf een uit lang uit de naad zweten en dan gaan schrijven.

Ga met elkaar in een ruimte staan en ga rennen springen, tea-bo oefeningen. alles. Een uur lang (3 kwartier), maar zorg dat je het laatste kwartier echt NIET meer kan. (zorg wel dat je altijd in beweging blijft). Trek even een warme jas aan als je klaar bent. pak pen en papier - die je daarvoor al hebt klaar gelegd - en ga schrijven. Als het goed is komt er van alles in je op over kunst cultuur en multimedia (daar moet je dan ook aan denken) het schrijven gaat dan vanzelf. Schrijf zoveel mogelijk op, maar forceer je gedachten niet. Als je dat merkt stop je. Als jullie klaar zijn gaan jullie het aan elkaar voorlezen en dan kom je vanzelf op een goede naam. Succes!
En nog goed voor je conditie ook! ;)
We hebben al veel brainstorm oefeningen gedaan maar deze is nieuw... niet geschoten is altijd mis toch? :)
Oja, de naam is trouwens Leeuwart geworden (www.leeuwart.nl).. Bedankt Jan :).
Check de site :) Hijs online..
Bas Kreleger schreef op 29.10.2006 11:30
Oja, de naam is trouwens Leeuwart geworden (www.leeuwart.nl).. Bedankt Jan :).

Hee, dat is grappig! Ik was het topic al weer vergeten. Leuk dat je mijn idee overgenomen hebt :-)

Reageren