He iedereen!

Voor school zijn wij een project gestart. Wij willen een feest geven zoals die er nog niet zijn in Leeuwarden. Wij willen mensen tussen 18 & 30 jaar, voornamelijk studenten, de culturele kant van Leeuwarden laten zien. Dit zullen voornamelijk studenten zijn van opleidingen zoals Communications & Multimedia Design, POP accedemi en Kunst & Cultuur. De avond is gericht op kunst & cultuur maar gaat ook gepaard met multimedia.

Enkele woorden die wij bij dit project hebben zijn:

- Vervorming / vervaging
- Zintuigen
- Kunst & cultuur
- Multimedia

Het wordt dus een feest waarop voornamelijk gedanst wordt. Naast het dansen zijn er ook verschillende belevingsruimtes te vinden met projecties, worden er vervreemde beelden getoond, wordt er kunst getoond en worden er workshops gegeven.

Ik las het het 'domeinnaam' topic. Ook wij kunnen geen geschikte naam vinden voor deze één dag durende event. We hebben wel enkele namen verzonnen maar die ga ik uiteraard niet noemen zodat de creativiteit hier geen beperkingen heeft :). Ik ben benieuwd of jullie iets leuks weten!
Mooie site bas, met een beetje reclame hier en daar moet het zeker een succes worden! Eén opmerking:
Verder betaal je € 1,50 per muntje. Je betaalt één muntje voor fris, bier en wijn. De garderobe is voor graties gratis net zoals de hapjes & drankjes.
Vallen fris, bier en wijn niet onder drankjes? :/
Vind het er wel professioneel uit zien, mooi gedaan :)

[onzin]
hmm... waarom heeft leeuwart wel een hyve en phphulp niet? :P
[/onzin]
hehe.. zitten er phphulpers op hyve dan!? :) begin er één zou ik zeggen..

Dat voor graties is zo gespeld om het spellen Kasper ;).

"Zijn de biertjes voor graties of zijn ze, pleuris duur". Ken je dat niet?
lol 'watskeburt'
hou alsjeblieft op :P
Geen hyves voor mij hoor! :)

Ik kende het inderdaad niet, maar watskeburt ken ik wel (helaas). Daar werd je een paar maanden terug mee doodgegooid! Ach, die jeugd van tegenwoordig ook...
Die shit kende ik al jaren, na 10 uitnodigingen ben ik eind vorig jaar toch op mijn knien gegaan. Ik doe er alleen geen moer aan.
Erg gafe ideeen zoals ik op de site zie. Ook de website is erg leuk opgezet! Succes ermee! Als ik in de buurt zou wonen zou ik even komen kijken :)
Nog twee weken te gaan en dan is het zo ver! :)

Reageren