Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
En JAH hoor, Chromaggus is down!
netjes hoor :) lewt?
peopplate :)

nef next vandaag?

kennet voor reset :)

wij vanaaf aq20 clearen en als we genoeg man hebben onyx, maintank is dr alleen nie
Ja we gaan vandaag nef proberen, maar we hebben nog niet voor iedereen ony scale cloaks :(.. Et is wel mogelijk met de huidige kleuren hoorde ik. (was ff geninjapulled). Dus we zien et wel :)
muha ik heb bijna genoeg voor 2 nu :D

kopen?;)
Eheheh, hoeveel moet je der voor hebben? Zal je eerst je character moeten verhuizen ^^.
Nee, ik heb me bij de start van et spel afgezworen ooit 1 cent meer te betalen aan het spel dan het spel zelf, uitbreiding en maandelijkse kosten.
Ik zal NOOIT van echt geld een item of fake-geld kopen.
hehe als beetje mage kan je erg simpel 1k farmen, ga daarmee de AH bespelen en je hebt like me binnen notime 5k
Euhm?? Ik speel niet non-stop, en wanneer ik online ben is het meestal raiding times, dus farmen is niet echt zo snel.. Daar komt bij dat ik de fundingetjes in het spel koop..:P orb of deception en die blaat :P.. Maarja, ik heb die 1k wel voordat de BC uitkomt, maar van 1k 5k maken das toch wel veel gevraagd.

Reageren