Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------
I know, inkoop en verkoop, maar om nou alles in de gaten te houden....
Heb ik vaak ook geen zin in, ik verkoop ook altijd mijn spullen 5s onder de rest. behalve als de rest te goedkoop verkocht wordt, dan bewaar ik men spulletjes.
Gratz gratz
Zo zo zo. das lekker..
Maar van die mages is niet lekker.
We hebbne nefarius bijna de eerste fase doorstaan, nog 6 dragons.
We hadden niet genoeg scales voor cloaks. Maar een van de betere guilds op onze server heeft (via mij) ons 20 scales geleend! OMG!
Dit is natuurlijk een geweldig gebaar.
@simon vael is echt te leuk, hadden em binnen 4 trys, best netjes dacht ik zo :)
kreeg 0x BA, wel ruk, wou kijken of ik eruit kan iceblocken voordat ik doodga, volgend keertje dan
critline is toch kleaute, heb het er al niet meer opstaan . gebruik alleen KTM en decursive, en een antieke titanbar :) hij werkt nog dus boeiend verder :P
Nee, iceblocken heb je geen fuck aan. Je zit na die buff toch zonder mana en alles. Ik zou gewoon ff snel alles wegblasten en klaar.
Edit: Waarom je er geen fuck aan hebt: de buff van vael verdwijnt ook als je iceblocked. Dus, je krijgt er geen mana meer bij en bent useless.
Back to stepmania:
Dit is het gratis programmatje voor de dansmat, kan ook met het toetsenbord gespeeld worden. http://www.stepmania.com/
@Santhe, dat is worldofwarcraft taal denk ik, 7 maanden geleden had ik er net zo veel van gesnapt als jij nu. Je zal het niet begrijpen tot je het gespeeld hebt. ^^
@SanThe, dit is gewoon het misbruiken van een forum, veel spammen en taal gebruiken die andere niet kunnen lezen. Hiervoor is Windows Live Messenger bedoelt. Zo kan iedereen natuurlijk een arabisch topic beginnen en daar onzin gaan vertellen zoals hier maar er zijn mensen die weten dat Windows Live Messenger is bedoelt voor dit soort doeleinden.