Door
Arend a
op 11-09-2004 21:55
gewijzigd op 10-12-2004 19:56
142 views
Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.
Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.
Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.
gewoon WEREN. Het zijn 99 van de 100 keer van die wannabee scriptkiddies die graag op hun gratis account (want ze willen niets voor betalen) en online game willen hebben. En meestal niet ouder zijn dan een jaar of 12/13.
Op zich ben ik net zoals alle andere kant en klare scripts (9 van de 10 teminste) dat de ontwikkelaar de script 10000x beter kent dan wij en de problemen beter kan oplossen. Voor simpele dingen oke maar een complete criminals script door te lopen nee.
<?php
if(strpos($post, 'criminals')){
unset($post);
}
?>
Duidelijk lijkt me :P
Sowieso ben ik van mening dat het beleid hier een heel stuk strenger moet worden.
Geen uitleg, en vage vraag? slotje
Geen normale titel? Topic onzichtbaar maken voor iedereen behalve de topicstarter (moet misschien nog toegevoegt worden als feature)
Ik zie regelmatig dat mensen op een ander forum een vraag stellen, topic word dichtgegooid en ze komen hier.
ik ben het met Jaap Marcus eens dat we hier prima een stukje script kunnen checken op fouten en evt helpen ergens mee, maar een hele game of een te groot script is gewoon niet te doen :S
en ik vind ook dat mensen die hier een vraag stellen over het algemeen betere uitleg moeten geven + goede vraag stellen + alleen het stuk script geven waar het omgaat.
en iets wat ook leuk is om op te letten: de titel.
en iedereen hier moet verpicht een betaald accountje hebben en/of een goed draaiende localhost server :O
Ik wil best helpen met een script maar ik ga.
A. Geen complete script maken waar pleuro's tegen overstaan. Immers tijd is geld
b. En ik wil geen scripts van meer dan 20 a 30 regels nalezen op een fout die niet gegeven wordt. En goede commenting is ook nog wel handig. Want nietmand kent zijn script beter dan zijn schijver
en het is weer raak op phpfreakz.. weer zijn er 7 spamberichten op het forum geplaatst .. criminals bezorgd alleen maar ellende.
want wees nou eens eerlijk, is er één site waar criminals daadwerkelijk veel gespeeld wordt? denk het niet..
ik vind dat alles wat te maken heeft met criminals regelrecht de vuilnisbak in mag.
zoals men hier al zei: het zijn altijd van die achterlijke n00bs die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. behalve dan dat ze nu kunnen zeggen: "ik ben PHP programmeur". veel van die sukkels denken hierdoor ook nog eens dat ze goed zijn en gaan een zinloos bedrijf opstarten in de webdesign en webhosting. dan zijn ze "professioneel php programmeur" en "ondernemer" en "webhost" of in sommige gevallen zelfs "internetcommunicatiebureau". ik word echt ziek van dit soort onzin.
rot op met criminals, rot op met die 11-jarige scriptkiddies-wanabees, en rot op met de spam.
misschien een idee om een anti-criminals site op te zetten, en votes binnen te halen? eens kijken hoeveel mensen een hekel hebben aan dat mislukte criminals spel... ik gok 9 op de 10 gevorderden, 10 op de 10 experts, en 5 op de 10 beginners.
gewoon WEREN. Het zijn 99 van de 100 keer van die wannabee scriptkiddies die graag op hun gratis account (want ze willen niets voor betalen) en online game willen hebben. En meestal niet ouder zijn dan een jaar of 12/13.
ey nog een idee,
Bas, maakte jij de nieuwe layout voor phphulp.nl?
Kun je er niet "Anti - Criminals" bijzetten? :-D
Of bij het forum een sticky post,
"criminals vragen worden niet beantwoord?"
Hij was er al klaar mee. Want hij komt morgen online :/.
Ik erger me eigelijk al veel langer aan mensen die een vraag stelen en dan niet meer reagreren of beantwoorden. Ik ben daarom ook een voorstander om het regristeren verplicht te stelen.