Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.

Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.

Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.

My five cents, wat denken jullie?
Ohja ik kan niet garanderen dat het vandaag af is. Heb ook een leven naast phphulp. alhoewel dat niet zo lijkt volgens mij
bah moet toch maar eens een goede patch uitkomen. Zal ik eens gaan kijken ;p
Jaap Marcus schreef op 13.09.2004 19:17
Ohja ik kan niet garanderen dat het vandaag af is. Heb ook een leven naast phphulp. alhoewel dat niet zo lijkt volgens mij

Thoeft niet snel als je maar opsgiet ;)

Neej ff serieus, we kunnen gewo0n een TS maken met een aantal links naar Criminals, we maken um stickiej en zetten erbij dat vragen en links etc. in dit topic geplaatst dienen te worden :)
Nee ik doe het in 1 keer goed. en ik zal kijken of ik het kan instaleren :| (Lukt vast niet)
Ok, mijn mening over Criminals:

De meeste mensen die Criminals willen, hebben het zelf eens gespeeld, en denken dat het heel makkelijk is.
Ze zoeken dan ergens het script, zetten het op een gratis account, en gaan er vanuit dat het dan werkt.
Veel kijken er niet verder, en komen dan op een site als deze, waar ze gewoon een vraag posten waar wij niks aan hebben.
Vaak posten ze ook gewoon zonder verder te kijken, want veel Criminals vragen, zijn al beantwoord.
Jep daarom komt deze sticky er ook.
Hij is er. Die laatste deed echt de druppel overlopen :)
Goed werk :)
Nu maar hopen dat het gewenste effect ook werkelijk optreed :P
idd goed werk! (Y)

Reageren