Let op: er is een gevaarlijk vuris in omloop, als je in msn een wink krijgt en je speelt m af kan je een trojaans paard op je pc hebben!!! bekijk dus GEEN winks!
verder gebeurt het dat een programmatje op je opc automatich via msn zegt: kijk hier en daar, een leuke foto oed. Bijvoorbeeld naar deze link: linkje verwijderd. Lijkt onschuldig, maar is een dos programma! wie kan de dos codes ontcijferen? want ik heb de broncode achterhaald, dus pm me even.
dit is gewoon even een waarschuwing!!!
groeten van jonathan
[edit]Linkje verwijderd om nieuwsgierige mensen problemen te besparen[/edit]
[edit]Zet je automatich afspelen van winks uit!!![/edit]
Als ik het op mn eigen server zet kan ik gepakt worden...
en trouwens die rar in zip doet t ook nie...
Hoezo kan je dan gepakt worden? Het is toch voor informatiedoeleinden? :)
Maar anders zet je het op een server op een rare url die niemand kan vinden, zet hem 10 minuten open en pm mij het adres, ik haal het ervan af en zet het wel op mijn eigen server zodat anderen het daarvan kunnen trekken en ondertussen haal jij het van je server af. Is dat een idee?
Kasper heeft een pm met de url op mijn server, en hij biedt hem straks als download aan.
[edit]
Ja hoor, daar issie al: <url weggehaald op verzoek van phphulpers>
[/edit]
[color=red]Dat is wel een link naar het *.pif bestand! Gebruikers van Windows-besturingssystemen raad ik zeker af om op de link te klikken, omdat je direct geïnfecteerd zal worden indien je geen goeie virusscanner hebt.
Gebruikers van Mac en Linux kunnen dit zonder zorgen downloaden.[/color]
Edit II:
Helaas, volgende maand weer een nieuwe aanbieding!
Met geen mogelijkheid te openen.
NOD32 staat het niet toe
Jonathan haal je edit eens weg. Lijkt me iets wat Kasper prima zelf kan laten zien.
Bovendien als er iemand op jouw link klikt waar je geen waarschuwing bij hebt staan ben jij degene die het virus verspreidt.
Klaasjan
Edit kan een mod Jonathan zijn edit even weghalen. Hij is namelijk offline
Raymond schreef op 09.10.2006 21:11
Probeer eens te sharen via: http://rapidshare.de/
Zij gooien illegale dingen wel weg, maar pas als ze er achter komen ;)
@Kasper als ik hem down krijg ik de melding dat ik een gevaarlijk dos programma download en wordt hij in de QUARANTAINE gegooid. Mischien komt hij als in Jonathan zo bij DOS?
EDIT lees net wat een .pif is dus er kan inderdaad gewoon DOS code instaan