Let op: er is een gevaarlijk vuris in omloop, als je in msn een wink krijgt en je speelt m af kan je een trojaans paard op je pc hebben!!! bekijk dus GEEN winks!
verder gebeurt het dat een programmatje op je opc automatich via msn zegt: kijk hier en daar, een leuke foto oed. Bijvoorbeeld naar deze link: linkje verwijderd. Lijkt onschuldig, maar is een dos programma! wie kan de dos codes ontcijferen? want ik heb de broncode achterhaald, dus pm me even.
dit is gewoon even een waarschuwing!!!
groeten van jonathan
[edit]Linkje verwijderd om nieuwsgierige mensen problemen te besparen[/edit]
[edit]Zet je automatich afspelen van winks uit!!![/edit]
Ligt het aan mij, of zijn er meer mensen die zoiets een beetje zielig vinden? Ik bedoel, je leert er niks van, je molt andermans computer en het is totaal nutteloos. Probeer dan zelf zoiets te schrijven, dan heeft het nog enig nut.
[offtopic]
Ik ken iemand die houd heel erg van paarden. En die kreeg dat virus ook. Toen had ze toch een (troyaans) "paard" op haar computer :p
[/offtopic]
Ik heb geprobeerd de code te highlighten en te pm-en, maar alleen de eerste twee tekens werden gekopieerd. Daarom stuur ik naar iedereen die verstand heeft van PIF/MS-DOS de url. Ok?
[edit]LET OP! ZO ZIET HET MSN BERICHT ERUIT:
;p;/lol... wow check http://www.<pm-me-voor-de-url.com/photos.php?photo=photo211.jpg
ALS HET BINNEN IS WORDEN JOUW CONTACTPERSONEN GEINFECTEERD!!!
ALS JE HET BINNEN DELETE HET DAN MET AVG ANTIVIRUS
[/edit]
Hmm..is er inmiddels al wat meer bekend? Heeft iemand al gekeken naar de broncode en wat het doet? Of wil Jonathan anders de broncode opsturen naar me? Ben wel benieuwd namelijk, ook al gebruik ik MSN niet zo vaak meer.