Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
Rick schreef op 13.09.2004 12:50
Bugje: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/2/3/ <-- daar zie je dat het php geval uit de pagina gaat.
Misschien oplossen door de pagina ook op te rekken?

zie een post van mij iets hierboven :)

[edit] ehm .. nu op vorige pagina ;-) [/edit]
Bas Kreleger schreef op 13.09.2004 13:38

zie een post van mij iets hierboven :)
Die heb ik gelezen ja, maar hij rekt de post niet uit, dus dat gaat niet op voor dit bericht ;)

Het stukje tekst gaat gewoon direct door alle lijnen en randen van de layout heen.
Ey, mooie layout hoor ! Zuper !
Ey 1 post ???? mijn aantal posts zijn weg !!
lol, hoe kan dat nou weer?? hoeveel had je??
ehm niet zo super veel, maar toch ;) was net iets wat actiever hier.

Had rond de 35 posts
Wat maakt die postcount nou uit?

Enne Bas, is het misschien niet handiger om de paginanummers ook bovenaan de pagina te zetten?
En als je klikt op een linkje bij laatste forumberichten, is het dan niet handiger om ook direct naar de laatste pagina te gaan?
Ik vind dit iig erg onhandig werken.
Matthijs schreef op 13.09.2004 13:44
ehm niet zo super veel, maar toch ;) was net iets wat actiever hier.

Had rond de 35 posts

ik zie het al, log maar ff uit, je moet inloggen met login naam 'Thijssie' .. je bent nu ingelogd met de naam 'Iceman'.. komt er van he? twee accounts hebben ;)

@Rick,

Ik zal die pagina nummering idd ook ff bovenaan de pagina zetten.. alleen als iemand nieuw is met die topic, komt hij ook meteen op de tweede pagina zeg maar.. dan heeft hij het begin nog niet gelezen :)
Ik doelde inderdaad op de paginanummering bovenaan. Nu moet je steeds helemaal naar beneden scrollen maar ik lees net dat het er komt dus... perfect!
De quotes in de reacties op het nieuws zijn niet zo geweldig duidelijk. Het is alleen ingesprongen text..

Verder is het bruut.. :D

Elwin

Reageren