Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
das wel de bedoeling opzich.. ;-) hij gooit ze er gewoon in, misschien verander ik dat straks nog wel ff dat hij geen dubbele dingen erin gaat zetten..
Het lijkt me iig nogal onlogisch om meerdere malen dezelfde link te laten zien :P
Maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt
heey bassie ziet er strak uit man, egt te mooi
Rick schreef op 13.09.2004 11:21
Het lijkt me iig nogal onlogisch om meerdere malen dezelfde link te laten zien :P
Maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt

Neej dat viel mij ook al op maar k moest naar school, waar ik nu dus ook ben :P
ik had alleen een vraagje aan je, of je de code van dat dropdown menu, boven aan de pagina met informatie, php stuff, forum en contact (wat ook werkt in mozilla) kunt publiceren, want ik heb dat nodig voor mijn site maar krijg het nooit zo dat het werkt in mozilla,
thx in advance
Bas, het bericht van Mitch met de errors wordt bij mij te breed. Oftewel het bericht loopt aan de rechterkant van het scherm door over de verticale zwarte streep. Ik gebruik overigens IE 6, SP2.

Zou het ook niet zo zijn dat als een topic meerdere pagina\'s zou beslaan, je de pagina keuze (1,2, etc) bovenaan zou zetten ipv dat je helemaal naar beneden moet scrollen.

Verder mijn complimenten, ziet er zeer mooi uit.
Guido, dat uitrekken is beveiliging, dat hij de hele layout niet meeneemt maar alleen dat bericht.. IVM php codes, lange url adressen of heeeeelleeee lange woorden..

Pagina nummering isser al..
Thijs schreef op 13.09.2004 12:08
ik had alleen een vraagje aan je, of je de code van dat dropdown menu, boven aan de pagina met informatie, php stuff, forum en contact (wat ook werkt in mozilla) kunt publiceren, want ik heb dat nodig voor mijn site maar krijg het nooit zo dat het werkt in mozilla,
thx in advance

als je een goede ripper bent, zou ik het rippen :) ik moet hetzelf anders ook ontleden en het is geen php dus je kan het gewoon in de bron bekijken
Ziet er mooi uit zo.. misschien dat ik nou ook weer wat actiever wordt hierzo (:

Reageren