Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)
Toch Bas? ;)
Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?
Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
[li]Cat=0 topics[/li]
[li]Lege topic titels[/li]
[li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
[li]Servertijd[/li]
Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)
Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
?Onbekende gebruiker
11-10-2006 20:55
Misschien is het een idee om als je op quote drukt dat deze gewoon met behulp van JavaScript in de textbox onderin(Snel Reageren) word gezet in plaats van een nieuw venster te openen. Het zou in ieder geval idd wel fijn zijn als je het topic dan boven je bericht kunt zien.
[edit]
Nog een leuke: zie ik nu net;
Als je een bericht post is het natuurlijk leuk als je daarna gaat naar de pagina waar jouw post terecht gekomen is. Dit gebeurt ook, totdat deze post op een nieuwe pagina eindigt.
[/edit]
Misschien is het een idee om als je op quote drukt dat deze gewoon met behulp van JavaScript in de textbox onderin(Snel Reageren) word gezet in plaats van een nieuw venster te openen. Het zou in ieder geval idd wel fijn zijn als je het topic dan boven je bericht kunt zien.
Die feature wou ik ook net gaan implementeren :+
Bas, als je echt, en dan meen ik ook echt te veel tijd over hebt, zou je dan nog 1 keer willen proberen de RSS-feed te doen herleven?
Nou ja dat laat ik zo. Want stel dat iemand iets wil posten en het 'nieuw bericht' knopje niet kan vinden? Dan gaat hij weg. Als hij het wel ziet staan, en ziet dat hij zich daarvoor moet registreren, dan is dat duidelijker voor de bezoeker.
Nou ja dat laat ik zo. Want stel dat iemand iets wil posten en het 'nieuw bericht' knopje niet kan vinden? Dan gaat hij weg. Als hij het wel ziet staan, en ziet dat hij zich daarvoor moet registreren, dan is dat duidelijker voor de bezoeker.
Ok het is jou feestje en je hebt al zo veel gedaan1
Als ik op de link in een ontvangen e-mailtje klik, gebeurd het nogal is dat er staat dat ik niet kan reageren omdat ik niet ingelogd ben (ik denk omdat de sessie dan nog niet is geset)
Ik moet dan even de pagina vernieuwen, en daarna kan wel weer reageren.
Je gebruikt alt atributen voor het quote en edit knopje, hierdoor zie je in FF niet wat er te gebeuren staat als je er overheen gaat, wat je in IE wel ziet.