Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Nog een bug, net gevonden:
Als je op quote drukt, krijg je een nieuwe venster met alleen reageren, kan je daar niet het hele topic evengoed boven laten zien? Maar dat is niet de bug, de bug is dat als je op plaatsbericht drukt, je reactie kan zien, maar dan kom je aan het begin van het topic terecht (pagina 1). En kan beter de laatste pagina.
Rafael schreef op 11.10.2006 17:25
[quote='Bas Kreleger schreef op 11.10.2006 17:19']Ik zal het ff IP based doen idd :) Is misschien wel handig..

Ik zou opteren voor user-id based... :) Gasten kunnen toch niet posten op het forum, dus stemmen moeten ze ook niet kunnen ;)[/quote]

Daar heb je gelijk in stel je voor dat me zusje stemt ( ze is niet lid ) en ik wil ook stemmen ma ik doe het later als haar dan kan dat niet meer...

edit:

Zim schreef op 11.10.2006 17:26
Nog een bug, net gevonden:
Als je op quote drukt, krijg je een nieuwe venster met alleen reageren, kan je daar niet het hele topic evengoed boven laten zien? Maar dat is niet de bug, de bug is dat als je op plaatsbericht drukt, je reactie kan zien, maar dan kom je aan het begin van het topic terecht (pagina 1). En kan beter de laatste pagina.

Zim die bug was al bekend
@Mebus, dat is mooi. Ikke heb niet de tijd om alle 7e door te lezen. Dus ik noem op wat ik weet.

Ikke heb er nog 1tje voor verbetering:
Je kan hier bovenaan op: nieuw topic klikken, en dan krijg je een nieuw topic, maar wel in dezelfde categorie. En soms vergeet ik dat wel eens. Daarom zou ik willen dat als je op nieuw topic klikt kan kiezen welk e categorie je het wilt
Jeeej het werkt Jelmer bedankt!

alleen center niet :-p
Boris schreef op 11.10.2006 17:44
Jeeej het werkt Jelmer bedankt!

alleen center niet :-p

center is bedoeld voor op andere fora, hier wordt hij niet ondersteund
Er zou nog een [ignore][li]/][/li][/ignore] knopje bij kunnen
O en nog een bug: er staan links nu maar 9 laatste forum berichten
Da's geen bug, het is een feature!
dat komt omdat de admins en de mods het ontzetten druk hebben in admin forum.
als wij daar allemaal mooie topics openen zien jullie er minder :p
wil Bas vast nog wel even naar kijken ;)
En misschien kan bas het script van jelmer wel gewoon op de site zetten, het werkt iig erg lekker

Reageren