Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Bas Kreleger schreef op 08.10.2006 22:20
Wat ik tot nu toe heb gedaan:

- Bij overzicht laten zien door wie de laatste post is

Alleen dit bedoelde ik bij laatste "Forum berichten" en dan per bericht
Daar is toch geen ruimte voor?
@Erik
Ok daar zit wat in

@Bas
Laat die maar zitten
Is idd geen ruimte voor :) Maar bij topic overzicht zul je vanaf nu per post zien wie als laatst gereageerd heeft..
Klaasjan schreef op 08.10.2006 22:24
Alleen dit bedoelde ik bij laatste "Forum berichten" en dan per bericht

Wat dacht je van dit in een ALT of een TITLE te zetten? 't is maar een idee, misschien zien jullie er ook wat in ...
Goed bezig bas,
Misschien te overwegen om een nieuwe layout te maken?
(met divs voortaan <3).
P v. D schreef op 08.10.2006 22:45
Goed bezig bas,
Misschien te overwegen om een nieuwe layout te maken?
(met divs voortaan <3).

P v. D, inderdaad wel een idee, maar beetje jammer hoor als je net al die aanpassingen loopt te doen (waarvan een aantal ook layout georiƫnteerd zijn).

Overigens vind ik wel, dat de site CSS en (X)HTML valide moet zijn, het is toch een site waar we vaak komen, en ik lees hier vaak over validiteit van pagina's, dus daarom misschien zelf ook een voorbeeld zijn ;)
Bas Kreleger schreef op 08.10.2006 22:35
Is idd geen ruimte voor :) Maar bij topic overzicht zul je vanaf nu per post zien wie als laatst gereageerd heeft..

Ziet er ook goed uit
Als er dan toch gechat wordt:

@Rafael: dat is ook een idee. Je hebt ook van die JavaScript hovers waarmee je het eerste bericht kan lezen als je eroverheen gaat. Daar kan je opzich iets leuks meedoen (misschien Ajax om het bericht te laden zodat je niet alles in 1x hoeft te downloaden, of mag ik Ajax hiervoor niet noemen?). Overigens: voor mij is het zien van de laatste poster niet zo'n noodzaak opzich.

@Bas: erg goed bezig! Het is wel jammer dat de layout op deze breedte blijft omdat ik persoonlijk denk dat er niet heel veel mensen meer op 800x600 surfen (ik ken je statistieken niet). En je zou het inderdaad liquid kunnen maken of je voorkeur kunnen opgeven in je profiel (beste is liquid uiteraard). Je zou ook misschien andere templates kunnen (laten) maken (door gebruikers van phphulp), maar dat is voor mij niet nodig. De huidige kleurgeving vind ik prima en past uitstekend bij PHPhulp.

Edit:
Het aanpassen van de breedte is misschien iets voor een poll? :o)
bij editen van post in een topic de mogelijkheid hebben om email te ontvangen bij reactie op dit topic.

(of toch tenminste dit aanpasbaar maken bij het startende bericht)

Reageren