Aangezien Willem-Jan's standpunt over PHPHulp: 16+ zal ik mij hier niet meer vertonen tussen nu en drie jaar.

Mijn laatste ergernis aan hem zal waarschijnlijk dit koffiehoektopic zijn.

Doei
er is toch niks mis met mensen die nog geen 16 jaar zijn.

WILLEM JAN pas je standpunt even aan
Jaja, waar gaat dit over?
Zeth de Jonge schreef op 10.10.2006 19:58
Aangezien Willem-Jan's standpunt over PHPHulp: 16+ zal ik mij hier niet meer vertonen tussen nu en drie jaar.

Mijn laatste ergernis aan hem zal waarschijnlijk dit koffiehoektopic zijn.

Doei
Dat is Willem-Jan's mening. Laat jij je door de mening van 1 iemand wegsturen? Vind ik wat zwakjes... Geef aan waarom WJ het fout heeft, dan hebben we tenminste nog iets aan een post als deze...

Overigens vind ik een 16+ only gedeelte van de site prima, maar helemaal verbannen niet. De jonkies moeten het toch ook ergens leren?
Waar heeft Willem-Jan dat beweerd? Topic......
Triest dit..

php = voor alle leeftijden!!!
phphulp = dus ook voor alle leeftijden!!!

Je moet geen onderscheid gaan maken.. dit kan een site best kapot maken weetje..
lotte en koffiehoek powerrrrrrrrrrr
Waar de fuk gaat dit over. Close this topic.

Laat hem lekker vinden wat ie vindt en wanneer je daar over wilt discussieren moeten jullie maar lekker gaan pm'en.

Ik had hem gesloten,
was weer heropend met de reden dat er geen reden was om hem te sluiten dus ik kom er niet meer aan.

kleine discussie kan geen kwaad, loopt het uit de hand. dan wordt er wel gehandeld zoals normaal.
Wel sluiten, de reden is dat het een meningsverschil is tussen hun 2, daar ga je geen topic over openen op zieltjes te regelen.

Dan kan WJ nu net zo goed een topic starten met phphulp 16+. Kom op, grow up.

Sluiten en laat ze lekker pm'en of op IRC.

Kalle.
Algehele forum 16+ vind ik grote onzin.
En voor een 16+ gedeelte vind ik niet echt dat je op dit soort fora's moet zijn.
Dan moet je maar naar een koffieforum gaan o.i.d. maar daar is dit niet de juiste voor! En geef eens een voorbeeld dan van wat jullie mogen zien en wij niet...

Reageren