Hetzelfde als Mebus het omschrijvt :)
Maar kom op zeg het gaat nergens over, als je weet ik veel wat voor 16+ zooi wil ben je hier gewoon op het verkeerde forum, PHP is niks 16+ aan dus het forum ook niet!
Hetzelfde als Mebus het omschrijvt :)
Maar kom op zeg het gaat nergens over, als je weet ik veel wat voor 16+ zooi wil ben je hier gewoon op het verkeerde forum, PHP is niks 16+ aan dus het forum ook niet!
@luke, Juistem!
En mischien bedoelde WJ het wel figuurlijk en niet letterlijk
Na ik vind het gewoon ÉÉN grote onzin waar je nu in discusie overhoud met WJ
.... Aansteller;) Je moet niet alles te letterlijk opvatten en als je je aan WJ ergert neergeer hem dan gewoon
16+? Ik zie echt helemaal geen reden om een 16+ only of een gedeelte 16+ te maken.
Noem eens één goede reden....(Zal er vast wel één zijn, maar toch).
Toen ik 16 was, kon ik bijna geen php, en toch vroeg ik dingen hier... En sommige mensen zijn 12,13 en weten al veel meer van php dan mij.
Moderator talking
Een moderator mag een eigen mening hebben en handelt niet per definitie namens het team tenzij hij aan het moderaten is (sluiten, wijzigen, etc). In dit geval sprak Willem-Jan zeker niet namens het PHPhulp team.
Kabinetscrisis
Ik vermoed dat ik geen publiekelijke mening mag hebben over collega's (moderators), maar ik vind in dit geval dat Willem-Jan zijn mening moet herzien. Niet vanwege het feit dat hij moderator is, maar vanwege het feit dat de mening gebaseerd is op niets. Maar, ik heb niet de post gelezen waarin Willem-Jan deze mening heeft gegeven, dus ik ben nog terughoudend.
@Willem-Jan
Moderaten is een serieus vak en jij neemt het ook erg serieus en daar ben ik blij om, maar let voortaan even op het feit dat sommige mensen bepaalde uitspraken zwaar kunnen wegen. Verder, PHPhulp draait goed. Verbetering is zeker mogelijk, maar laten we even allemaal voorzichtig zijn met onze pleidooien en bewijsstukken A, iedereen is anders.
Loopauto
Willem-Jan, ik ben me er nog steeds van bewust dat jij een loopauto van me krijgt, ik heb geen idee meer waarom, maar het is zo. Maar let op, ik ga geen BMW loopauto meer kopen als je mijn minderjarige vriendjes boos maakt, je weet hoeveel ik van ze houd.
@wes
Ik geef toe, ik kan vaak lachen om je totaal nutteloze en achterlijke opmerkingen, maar for the love of God, doe eens efffffe 1 keer normaal je bent geen klein kind meer. Verder houden we nog steeds van je (denk ik, ik spreek namens de mensheid niet namens mezelf :p).