Wes, ik spreek jou aan op jouw gedrag. Jij pleurt in elk topic waarin je reageert iets achterlijks als WEEEEEHHHHH IK BEN WES WAHHHHHHH LOTTE IS GOED WAHHHHH
Zie je het verschil?
En ik ben niet boos of somber of geirriteerd, ik ben hier alleen wel om de kwaliteit van het forum een beetje normaal te houden, en jij bent echt de enige die z'n best doet om het te verneuken en het lukt je aardig. Dus kijk even naar jezelf en niet naar mij, ik word al aangepakt door meester Kreleger als ik stout doe :'(
Laten we even OnTopic blijven?
[me=Erik]heeft ook nieuwe rechtjes gekregen and not affraid to use them :)[/me]
OMG ik hou me voortaan nog meer in:p
PHPerik schreef op 11.10.2006 14:26
Wes, ik spreek jou aan op jouw gedrag. Jij pleurt in elk topic waarin je reageert iets achterlijks als WEEEEEHHHHH IK BEN WES WAHHHHHHH LOTTE IS GOED WAHHHHH
Zie je het verschil?
En ik ben niet boos of somber of geirriteerd, ik ben hier alleen wel om de kwaliteit van het forum een beetje normaal te houden, en jij bent echt de enige die z'n best doet om het te verneuken en het lukt je aardig. Dus kijk even naar jezelf en niet naar mij, ik word al aangepakt door meester Kreleger als ik stout doe :'(
Srry zal niet meer offtopic gaan:p
Héé mooi is al een tijdje zo dat je dat plaatje van edit niet meer ziet bij een andere post van iemand anders?
@Erik: Ik heb het niet zo altijd met dat autoritaire gedrag. Dat werkt bij mijn juist avenrechts. Dus ik hoop niet dat dat een dreigement is!
ps: door al doe moeilijke woorden kan mijn spelling afwijken van de spelling die normaal in Nederland wordt getolloreerd.
psps:zelfde geld voor hierboven ;)
Ik heb het puur en alleen tegen wes. Ik doe niet autoritair, daar houd ik ook niet van, maar wes weet al een tijdje dat hij normaal moet beginnen te doen op PHPhulp, en daar heb IK mij niet eens mee bezig gehouden omdat ik niet zo strict ben.
@Erik: Ik heb het niet zo altijd met dat autoritaire gedrag. Dat werkt bij mijn juist avenrechts. Dus ik hoop niet dat dat een dreigement is!
nee hoor :p
ik ben veel liever dan dat ik typ ;)
alleen het OffTopic gaan gebeurt laatste tijd wel vaak. Meestal niet eens vervelend, maar gewoon het offtopic gaan wordt vervelend....