Goeiemiddag, ik had dit topic nog niet gezien. Ik moet toegeven, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gezegd heb (of was het een keer op IRC?). Maar ik bedoelde het niet serieus, oke, het is zo dat ik me vaak erger aan de 'jongeren' op phphulp, maar dat wil niet zeggen dat phphulp 16+ moet worden. Sowieso zijn er ook genoeg mensen onder 16 waar ik me niet aan erger.
Ik erger me dan bijvoorbeeld aan uitspraken als 'Ik ben pas 12, maar ga toch pas om 12u naar bed!'.
Dus gewoon niks van aantrekken, dan zal ik proberen voortaan wat duidelijker te maken dat ik niet serieus ben. Het is toch belachelijk om een website 16+ te maken...
@wes
Klopt, dat vind ik (dat je offtopic gaat). En dat vinden veel mensen. Dus dat betekent volgens de regels van PHPhulp dat je er vanaf nu op gaat letten en er niet over gaat verder discussieren of je het nou eens bent met dit of niet. Ben je het oneens, dan mag je het PHPhulp team PM-en.
Het is trouwens per definitie een teken van machteloosheid om op een persoon af te gaan (puberen, ongesteld) en je zet jezelf erg voor lul, hetgeen ik wel leuk vind, ga gerust door, maar maak er dan even een topic van met als onderwerp dat PHPerik het helemaal bij het verkeerde eind heeft.
Mocht je je toch laten verleiden om in dit topic een reactie hierop te geven in plaats van een topic dat er voor is bedoeld, en je hebt het recht zo'n topic aan te maken, dan toon je direct aan dat je je niet aan de regels houdt en zal je wederom besproken worden door het PHPhulp team.
Ja ik zou graag er een apart topic van maken, maar die worden altijd gesloten door mensen waarvan ik de namen niet zal noemen omdat het wj en phperik zijn.
Wie valt nou wie aan? Jij begint tegen mij uit te vallen en dingen te beweren die niet waar en zwaar overdreven zijn. Ik wijs je op je 10jarige gedrag en dan ben ik de boeman?
Ik val je niet aan, ik spreek je aan op je gedrag. Verder sluit ik nooit topics dus ben jij degene die onzin vertelt. Maar open dat topic maar ik ben benieuwd.