Hoe lang zijn jullie hier al @ phphulp?

En hoe zijn jullie eigenlijk op deze RARE maar toch ook zeer gezellige/leuke website gekomen?

En wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te vertrekken van deze website??

:D:p

Ikzelf: Ik zit hier bijna een jaar op de website op de 19de om 18:49 een jaar:D

Zelf weet ik niet meer precies meer hoe ik hier was gekomen maar weet nog wel dat mijn eerste vraag jammer genoeg over criminals ging met css bestandjes....

Na ja Pleaze Tell me Your Story!!

En let niet op de spellingsfouten heb een splaakgeblek:p

@ = At
:D = bigsmile
:p = haha smile met tong na buiten:p

GR. mebus | En veel PHPhulp plezier!!
Ik heb geen idee hoelang ik hier ben en al helemaal niet hoe ik hier ben gekomen! Ik was hier voordat dat 'Geregistreerd op:' werd gemaakt, want bij mij is dat veld leeg!
13.01.2006 19:15

was de dag dat ik op phphulp kwam. ik weet nog hoe ik hier kwam, ik zocht een shoutbox. Ik wist niet eenses wat php inhield, nog niet eens dat het bestond. En nu, een tijd verder, ben ik al ietsje verder maak bak ik er nog steeds geen zka van ;)
November vorig jaar ;) Ik denk dat ik wat scripts aan het zoeken was, en hulp nodig had. (PHPhulp). Dus inderdaad, zo hier gekomen.
Lotte schreef op 12.10.2006 18:57
13.01.2006 19:15
maak bak ik er nog steeds geen zka van ;)

@lotte dat wist ik al:p

Nee hoor! je word er steeds beter in!

GR. mebus
Ik denk dat ik hier bijna zo'n twee jaar zit, maar pas sinds een klein half jaar ben geregistreerd. Ik heb mijn volledige PHP-kennis hier opgedaan, waarvoor dank, en vraag me niet hoe ik op deze site terecht ben gekomen... Vraag me überhaubt niet waarom ik met PHP ben begonnen ;-) !
Stefan zit hier sinds: 24.11.2005 09:32
mebus zit hier sinds: 19.10.2005 18:49
lotte zit hier sinds: 13.01.2006 19:15
ponzi zit hier sinds: 14.06.2006 18:49
steffan: zit hier al langer :p, kan zijn registratie datum niet zien.
Ik zit hier sinds: 04.01.2005 18:43

Verder zoek ik niet :p
[edit]hehe,
nu zie ik dat jullie het zelf ook kunnen zien :/
sinds wanneer is dat :p[/edit]
Hmm nou ik weet het nog goed.....

Ik moest een final opdracht maken voor het vak informatica op school. Ik koos een script voor leerlingen, en dat zou gemaakt worden met PHP. Dat kun je ook zien aan het kansloze topic van mij ooit eens.
Ik googlde op PHP tutorial.... maar had uiteindelijk een vraag, phpfreakz stond me niet aan door de mooie layout, dus maar phphulp.
Toen deed ik 3/4 helemaal niks. En vanaf toen heb ik een aantal maanden phphulp gevolgd en dingen gelezen, zo meer te weten gekomen over php.
Toen begon ik te posten hier, veel offtopic want veel kennis had ik niet.
Ik heb php via hier geleerd, al kan je als nog niet echt zeggen dat ik het kan, want ooit wat zelf geschreven heb ik nog nooit gedaan.
Whahaha dat is mijn phphulp.nl story.

Maar ik kom hier dus omdat ik een opdracht moest maken voor destijds mijn school en een vraag had over een fout in mijn script.

Gegroet.
26.01.2006 14:11

Ben besmet met het php-virus ;-) door een klasgenoot! En nu nog steeds besmet!
Ik kom hier al iets van 3 jaar, geen idee meer waarom ik hier gekomen ben, maar ik zocht een site over PHP.

Ik heb hier veel geleerd in die tijd :)

En ik blijf hier waarschijnlijk ook nog wel komen, maar wordt momenteel door school gedwongen meer met Java dan met PHP bezig te zijn ;)

Reageren