En hoe zijn jullie eigenlijk op deze RARE maar toch ook zeer gezellige/leuke website gekomen?
En wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te vertrekken van deze website??
:D:p
Ikzelf: Ik zit hier bijna een jaar op de website op de 19de om 18:49 een jaar:D
Zelf weet ik niet meer precies meer hoe ik hier was gekomen maar weet nog wel dat mijn eerste vraag jammer genoeg over criminals ging met css bestandjes....
Na ja Pleaze Tell me Your Story!!
En let niet op de spellingsfouten heb een splaakgeblek:p
@ = At
:D = bigsmile
:p = haha smile met tong na buiten:p
Sinds: 23.04.2006 14:58 (he, da's de verjaardag van m'n broertje)
Omdat: uhm, omdat ik scripts ofzo zocht. Eerst zat ik een beetje op PHPfreakz, maar dat is niet zo'n makkelijke site. PHPhulp is heerlijk te bedienen, en is lekker duidelijk.
Ik heb hier echt heel veel geleerd. Eesrt wist ik niet wat MySQL was, en nu bouw ik hele website's met MySQL.
Een HEEL GROOT compliment voor Bas en de anderen die PHPhulp mogelijk maken!
Dus bijna 2 jaar. De reden dat ik hier geregistreerd was omdat ikke ook wel eens wou zien hoeveel ik hier poste. (dus daarvoor niet geregistreerd maar wel aanwezig).
En de reden was de phpbb, wou ze zelf maar eens aanpassen en vond phpfreakz.nl een te strenge clubbie.
Oja en nog een naamwijziging halverwege dat allemaal. Log nogsteeds in met Tim, maar ik ben toch echt hier Zim!
Ik ben hier nu ongeveer 2 jaar geloof ik. Ik ben hier gekomen, toen een teamgenoot van mij (voetbal) naar een ander team ging en geen site meer bij zou houden.
Toen heb ik besloten de oude HTML site om te gooien naar een Dynamische site.
Na een beetje zoeken en enkele van dit soort forums, ben ik hier terecht gekomen, en eigenlijk meteen ben ik hier gebleven.
ik ben lid vanaf 12.04.2005 14:16 dus zeg maar vandaag 12-04 precies 1.5 jaar
Weet niet meer waarom ik hier terechtgekomen ben (waarschijnlijk de website van onze kerk). Ik weet wel dat ik het nog steeds elke dag leuk vind om even te kijken.
Vooral SQL vind ik bijzonder leuk omdat ik dat ook goed gebruiken kan voor mijn werk,