En hoe zijn jullie eigenlijk op deze RARE maar toch ook zeer gezellige/leuke website gekomen?
En wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te vertrekken van deze website??
:D:p
Ikzelf: Ik zit hier bijna een jaar op de website op de 19de om 18:49 een jaar:D
Zelf weet ik niet meer precies meer hoe ik hier was gekomen maar weet nog wel dat mijn eerste vraag jammer genoeg over criminals ging met css bestandjes....
Na ja Pleaze Tell me Your Story!!
En let niet op de spellingsfouten heb een splaakgeblek:p
@ = At
:D = bigsmile
:p = haha smile met tong na buiten:p
Ik ben hier nog niet zo lang. Ben hier gekomen via Google volgens mij 1,5 jaar terug wat tut door gelezen, scripts bekeken.
en vorige maand volgens mij pas geregistreerd.
"kluizenaar typ :D"
Ik ben hier ooit gekomen omdat ik een vraag had over FULLTEXT searching. Ik kreeg niet echt een antwoord maar zag wel een heel aantal vragen waar ik op kon reageren, en ben een beetje blijven plakken sindsdien ;-)
Lid vanaf: 29.06.2005 10:03 - dat is eerder dan ik had evrwacht 8|
Ben behoorlijk vaak inactief geworden, en dan kom ik weer eens af en toe terug... Op het moment probeer ik hier dagelijks te komen, en word nu ook wat actiever;)
Ik zou niet weten hoe ik hier ben gekomen, waarschijnlijk via google wanneer ik op zoek was naar een of meerdere scripts... Ik ben bezig met PHP sinds mijn 14e(zo niet 13e), en heb van PHPhulp een groot deel geleerd. Ik denk dat ik het meeste van de criminals heb geleerd, wat misschien niet het beste begin is, maar hierdoor ben ik me wel wezen verdiepen in snelheid, en veiligheid, wat ik zonder criminals misschien niet belangrijk zou hebben gevonden(rare combinatie van woorden).
ik omdat ik eigelijk een beetje een newbje was . ik had zoveel ideeen fantasie. maar zodra ik bezig was ging het mis. en k was goed in ctrl-c en ctrl-v :P
Volgendsmij ook via google.. weet het niet meer zeker, ben sindsdien blijven hangen.. En nu is het een gewoonte om dagelijks even een kijkje te nemen op het forum :)
Hmm, ik weet niet of het klopt bij mij, maargoed ik heb m'n vorige post uit m'n hoofd gedaan, maar ik zie net dat ik volgens mijn profiel (6-11-2005) schijnbaar nog geen jaar lid ben.
Google, sinds kort wil ik php leren (en zit op een stage waar het eigenlijk wel noodzakelijk is basis kennis te hebben). En ben hier nu zo'n paar weekjes actief.