Ik heb mijn website al eens eerder laten zien maar nu is er weer iets bijgekomen en heb ik de kleuren aangepast.

http://www.kijk-vergelijk.nl

Willen jullie nog eens kijken?

-Vinden jullie dat het submenu (als dat er is) dat in de rechter kolom verschijnt te onopvallend is? Zo ja, heb je nog een idee om dat dan te verbeteren.
-Ziet de site er te stijf uit.
-Is het logo te simpel.
-Wat vind je van de navigatie.
-Is het te druk of te rommelig.
-Zien jullie dat je achter de linkpartners op een "info" knopje kunt klikken, en zo ja, wat vind je van het idee?

.....en ga zo maar door.

Ik ben benieuwd :)
Ook een website erbij misschien?

EDIT: Ah, je hebt een edit gedaan zie ik al :)

- Vind het logo niet zo heel goed bij de site passen, iets te sierlijk
- Nee hoor, prima uiterlijk... goed en zakelijk
- Misschien kan je een logootje bij de tekst toevoegen... een herkenningspunt. Zoals Speurders heeft de twee cirkels enz
- Navigatie vind ik best goed, alleen als je op een categorie klikt... als voorbeeld de categorie "Huis en Tuin"... dan valt de navigatie niet heel erg op, maar meer de advertenties die overigens niets met de categorie zelf te maken hebben... dus voor de zoeker ook niet interessant denk ik.
- Website vind ik niet te druk. Geen knipperende dingen enzovoorts.
- Zie geen info knopje?

De site laad soms vrij traag overigens...

Ik hoop dat ik je wat nuttige informatie heb kunnen geven :-)
Errug mooi Elsy!

props!
wes schreef op 02.11.2006 11:37
Errug mooi Elsy!

props!

Oké, bedankt. Geen aanmerkingen?
Ennuh wat betekend props! nu weer of is dat je stopwoordje.
goed gedaan en alle eer voor jou :)
Mooie site.
Roy schreef op 02.11.2006 11:31
Ook een website erbij misschien?

EDIT: Ah, je hebt een edit gedaan zie ik al :)

- Vind het logo niet zo heel goed bij de site passen, iets te sierlijk
- Nee hoor, prima uiterlijk... goed en zakelijk
- Misschien kan je een logootje bij de tekst toevoegen... een herkenningspunt. Zoals Speurders heeft de twee cirkels enz
- Navigatie vind ik best goed, alleen als je op een categorie klikt... als voorbeeld de categorie "Huis en Tuin"... dan valt de navigatie niet heel erg op, maar meer de advertenties die overigens niets met de categorie zelf te maken hebben... dus voor de zoeker ook niet interessant denk ik.
- Website vind ik niet te druk. Geen knipperende dingen enzovoorts.
- Zie geen info knopje?

De site laad soms vrij traag overigens...

Ik hoop dat ik je wat nuttige informatie heb kunnen geven :-)

Bedankt voor de tip bij het logo.

Het info knopje zie je als je eerst naar de linkpartners gaat en dan achter iedere linkpartner staat een "info knopje"
Mooie site inderdaad. Maar had ik dat niet ook al in een eerder topic gezegd? :-P

Wat betreft het infoknopje, dat mag van mij best een iets donkerdere kleur hebben. Ik wist nu dat het er stond, maar in het begin keek ik er ook overheen...
Ik weet niet of het de bedoeling was, maar in Mijn Firefox zie ik een verkeerd geplaatste tekst. Zie hier:

(De geselecteerde tekst)

Elwin

[Edit: Typo]
De subcategorie is best wel moeilijk te vinden, ik ben gewend om bij het menu door te navigeren.
Het logo is niet echt relatief.
Uiterlijk is zakelijk genoeg.
Als je op die site komt is hij in eerste instantie nogal leeg.
Verder goed.
Ziet er zeer goed uit, alleen ik heb wel 1 opmerking, ik weet alleen niet of dit aan mij of de server ligt.

Als ik in het menu op huis & tuin klik dan laad die pagina best sloom. Ik weet niet of dit komt omdat de server misschien een hooge load heeft of dat je script langzaam is. Of ik heb egwoon last van me internet verbinding ^^

Ga iig zo door, ziet er zeer goed uit.

Reageren