-Vinden jullie dat het submenu (als dat er is) dat in de rechter kolom verschijnt te onopvallend is? Zo ja, heb je nog een idee om dat dan te verbeteren.
-Ziet de site er te stijf uit.
-Is het logo te simpel.
-Wat vind je van de navigatie.
-Is het te druk of te rommelig.
-Zien jullie dat je achter de linkpartners op een "info" knopje kunt klikken, en zo ja, wat vind je van het idee?
Hmm, dat jij dat zo groot hebt dat lettertype. En ik zie het niet in firefox.
Dit is met opzet gedaan.
Deze tekst wordt namelijk als eerste opgepikt door zoekmachines en als tekst weergegeven bij de zoekresultaten. Sneller nog dan alles wat in de head tags staat.
Ik kan er dus beter een nog kleiner lettertype van maken. Het is dus de bedoeling dat je het niet ziet.
Helaas... ik zie het nog steeds... :)
Maar om het op te laten pikken door zoekmachines kan je misschien beter naar een CSS-oplossing kijken:
<style>
span.se {
display: none;
}
</style>
Hier tussen staat <span class="se">Deze tekst kan je niet standaard zien, maar staat wel in de brower.</span> iets wat je niet kunt zien.
Zet die code eens neer...
Elwin
?
Onbekende gebruiker
02-11-2006 14:00
@Elwin
als het goed is zie je nu alleen Kijk en Vergelijk staan.
Jup, alleen die zie ik niet ivm de tekstkleur en de achtergrondkleur. Ik weet dat het net ook die kleur had, maar toen kwam het door de witte tekst erboven heen.
Maar je kan gerust 'Kijk en Vergeijk' ook in de <span> zetten. Maakt niet uit. De zoekmachnies blijven het lezen.
Elwin
?
Onbekende gebruiker
02-11-2006 14:10
Elwin schreef op 02.11.2006 14:07
Jup, alleen die zie ik niet ivm de tekstkleur en de achtergrondkleur. Ik weet dat het net ook die kleur had, maar toen kwam het door de witte tekst erboven heen.
Maar je kan gerust 'Kijk en Vergeijk' ook in de <span> zetten. Maakt niet uit. De zoekmachnies blijven het lezen.
Elwin
Ja, dat had ik even voor jou laten staan :)
Nu weet ik ook waar display: none; goed voor is.
Bedankt.
?
Onbekende gebruiker
02-11-2006 14:12
Verschillende mensen vonden het logo niet zo bij de site passen.
Ik heb al eens iets met een oog geprobeerd, maar ik heb eigenlijk geen idee wat er nu precies bij past.
Misschien hebben jullie een leuk idee wat ik uit kan werken.
(Mòet nu even iets aan het huishouden doen, ben waarschijnlijk na half 4 weer aanwezig. Ja het leven is hard, zwaar en moeilijk voor een aan de computer verslaafde huisvrouw......)
Op mijn werk gebruiken we het vaak voor kruimelsporen. Die doen we dan zo:
<style>
#kruimelspoor h1 {
display: none;
}
</style>
<div id="kruimelspoor"><h1>U bent hier:</h1> Home > En > Dan > Hierheen</div>
Dan zie je dus niet 'U bent hier:' staan. In dat geval doen we het niet voor de zoekmachines maar voor het bekijken van de website zonder CSS (screenreaders).