Weet niet of dit eerder voorbij is geweest, maar
dan nog maar een keer ;-)
Waar host jij je site?
Of host je je eigen site?
Misschien leuk om te weten, als je erbij zet hoe die host bevalt, hoe duur, vul maar aan...
Ik zit zelf bij hostingdiscounter.
Bevalt me erg goed, altijd snelle service.
Niet duur, snelle site.. ben er zelf erg over te spreken. Hoe zit het met jullie??
1. www.exitnic.net , SUPERGOEDKOOP!!!
45 euri voor een jaar met 1 gb webruimte, 40 gb
datalimiet en onbeperkt aantal subdomeinen en
emailadressen.
Server saat in Florida, met kei hoge up- en
download speed.
cPanel als controlpanel, heel handig
Nog nooit problemen mee gehad. Kijk op: www.armyofnexus.com (AA Clansite) www.sdesigns.nl (Tom geraedts webdesignsite) www.triplesites.com (25 september online) (mijn webdesignsite)
2. www.wepsite.net ,
70 euro per jaar, voor 100 mb webruimte, 3gb
datalimiet, onbeperkt aantal subdomeinen en
emailadressen. Ook redelijk goedkoop voor de
dingen die je er voor krijgt
Ook nog nooit problemen mee gehad. Kijk op: www.rogierwassen.nl (top 100 dubbeltennisser) www.tcdennenmarken.nl
@Eric Klinkt errug interresant, maar als ik op de site kijk zie ik alleen webhosting vanaf $4.95 per maand, komt uit op $53.46 per jaar.
Waar haal je die 45 Euri vandaan?? :-S :-S
kan ook zijn dat ik eroverheenkijk, ben een beetje duf :-P
EDIT: ps. wat voorn PHP versie draaien ze?
Weet je toevallig?
1. www.exitnic.net , SUPERGOEDKOOP!!!
45 euri voor een jaar met 1 gb webruimte, 40 gb
datalimiet en onbeperkt aantal subdomeinen en
emailadressen.
Server saat in Florida, met kei hoge up- en
download speed.
cPanel als controlpanel, heel handig
Nog nooit problemen mee gehad. Kijk op: www.armyofnexus.com (AA Clansite) www.sdesigns.nl (Tom geraedts webdesignsite) www.triplesites.com (25 september online) (mijn webdesignsite)
2. www.wepsite.net ,
70 euro per jaar, voor 100 mb webruimte, 3gb
datalimiet, onbeperkt aantal subdomeinen en
emailadressen. Ook redelijk goedkoop voor de
dingen die je er voor krijgt
Ook nog nooit problemen mee gehad. Kijk op: www.rogierwassen.nl (top 100 dubbeltennisser) www.tcdennenmarken.nl
@Eric Klinkt errug interresant, maar als ik op de site kijk zie ik alleen webhosting vanaf $4.95 per maand, komt uit op $53.46 per jaar.
Waar haal je die 45 Euri vandaan?? :-S :-S
kan ook zijn dat ik eroverheenkijk, ben een beetje duf :-P
EDIT: ps. wat voorn PHP versie draaien ze?
Weet je toevallig?[/quote]
die $53,46 is dus in dollars en een dollar is 0.9XXXX euro waard ofzo dus kan het ongeveer op 45€ uitkomen.
ikke eigenhost met vanaf vrijdag a.s.(24 september) een glasvezel aansluiting(10MBit up en down). dat loopt wel
Zou je eens een mail of pm kunnen sturen met wat meer informatieof glasvezelverbinding, waar kan je het krijgen prijzen snelhied ...
[email][email protected][/email]
Het is D@rk en als de site klaar is daag ik je wel eens uit ;-).
//Edit
sorry maar ik vind je site niet zo goed :
1. als ik scroll knop druk krijg ik zo een bronbescherming code, als ik wil ript iedereen je code ook met die beveileging.
2. het is juist dezelfde layout als http://www.americasarmy.com/
wees eens orgineel en maak zelf een account.
3. de layout past soms slecht te grote tekst of te grote fotos ...
?
Onbekende gebruiker
22-09-2004 20:35
jullie schrijven wel hosts enzo maar niet hoeveel ze kosten enzo maar ik weet er nog een lycos
glasvezel kan op dit moment alleen nog maar in almere eindhoven(een paar nieuwbouw wijken) en kost 85€ p/m waarvan de gemeente het eerste jaar 25€ betaald, en de aansluit kosten zijn €550, waarvan €500 door gemeente werdt betaald.(acties zijn nu afgelopen, gelde voor mensen die voor 1 september besteld hadden)
is via het netwerk van kpn en je hebt een paar keuzes uit providers, meer info @ Kpnftth