Weet niet of dit eerder voorbij is geweest, maar
dan nog maar een keer ;-)
Waar host jij je site?
Of host je je eigen site?
Misschien leuk om te weten, als je erbij zet hoe die host bevalt, hoe duur, vul maar aan...
Ik zit zelf bij hostingdiscounter.
Bevalt me erg goed, altijd snelle service.
Niet duur, snelle site.. ben er zelf erg over te spreken. Hoe zit het met jullie??
Gr.
?
Onbekende gebruiker
04-10-2004 21:01
gewijzigd op 04-10-2004 21:06
ik gebruik
http://www.yourhosting.com...
Zeer snelle server.
ze vragen 2.50 admin-kosten per keer.
"Vergeten" ze express de mysql db, wil je die hebben, kost het je weer 2.50...
maar verder is het wel een handige...
kijk maar *SPAM AGAIN?*
Groeten
?
Onbekende gebruiker
20-01-2005 15:10
Ik host mijn 3 site's bij wixit. Ben hier zeer over te spreken goede snelheid nog geen 1 klacht gehad
ze hebben een online faktuur systeem waar je alle fakturen van elke maand/kwartaal/jaar kan bij houden die mensen denken echt vooruit
http://www.yourhosting.com...
Zeer snelle server.
ze vragen 2.50 admin-kosten per keer.
"Vergeten" ze express de mysql db, wil je die hebben, kost het je weer 2.50...
maar verder is het wel een handige...
kijk maar *SPAM AGAIN?*
Groeten
Your Hosting zuigt.. die hebben PHP uit het jaar 0 (de versie dan)! Eén van mijn klanten heeft daar een website en ik vind het helemaal niets... Die mensen wisten niet eens wat ik bedoelde toen ik vroeg om een kopietje van de DNS regels...
Vandaar dat ik mijn klant ook sterk aangeraden heb om de site bij mij te hosten.. ;P
Elwin
?
Onbekende gebruiker
20-01-2005 15:34
Ik host mijn site (Patrickvanderlinden.nl) bij Mihosnet Internet (Mihosnet.nl).
Hosting is niet duur, uitgebreide mogelijkheden, goede support en snelle servers.
bevalt prima, zitten sinds kort op nederlandse server, de amerikaanse waren wat traag, de verhuizing verliep iets amateuristisch, maar das maar eenmalig, en nu is alles top geregeld :)
Zit ook ook, host daar 3 websites, makkelijk vanuit 1 beheer panel. Wel Windows maar de uptime is erg goed.
vind het best lachen, phphulp wordt gesponsord door Bas (zijn werkgever) en dan de vraag waar iedereen zijn website draait...
Mijn advies is niet zo zeer op de prijs te kijken (daar zijn zoveel providers voor 5-10 euro per maand) maar meer op locatie en techniek.
Je hebt niets aan een server waar je 10 euro’s bespaart en je dan 5 uur per maand kwaad bent omdat de server eruit zit.
Voor de “thuis-serverprovider”:
Hoe zit het daar met de snelheid als er verbinding gemaakt wordt met de eerste pagina ? En hoe is dat den met sites die meerdere bezoekers tegelijk hebben?
ikke eigenhost met vanaf vrijdag a.s.(24 september) een glasvezel aansluiting(10MBit up en down). dat loopt wel
Wat voor aansluiting nemen jullie dan? Want ik heb wel webserver, simpel, maar zit met mn 40kb upload. Wat voor adsl is r goed om je eigen webserver op te draaien, en, heel belangrijk, met meerdere bezoekers tegelijk...