Hey mensen,

Weet niet of dit eerder voorbij is geweest, maar
dan nog maar een keer ;-)

Waar host jij je site?
Of host je je eigen site?

Misschien leuk om te weten, als je erbij zet hoe die host bevalt, hoe duur, vul maar aan...

Ik zit zelf bij hostingdiscounter.
Bevalt me erg goed, altijd snelle service.
Niet duur, snelle site.. ben er zelf erg over te spreken. Hoe zit het met jullie??

Gr.
ik zit bij PcExtreme.nl
Goeie host, goedkoop en snel!

ik zit bij yourhosting.. maar is mij te veel te duur en heb maar weinig webspace.. zit er nu nog geen jaar maar ga er zeker weg.
hi ik draai op een eigen systeem thuis, een pctje in de kast gegeooid als servertje xampp erop en draaien maar. werkt toppie.
host nu al voor klein startend bedrijfje... no problemo...
Wat voor verbinding heb je Danny?
ik zit op kabel casema 2,5 mb down en 1 mb up geloof ik in ieder geval goed genoeg, draai ook regelmatig SAM broadcast en gaat toppie zonder dat er iemand anders last van heeft of dat sde site's onbereikbaar zijn
Mijn site is gehost bij: www.digitalus.nl
-Goeie phpmyadmin
-100 mb voor niet zo veel

Kijk zelf maar
trans-it.nl.
Alle standaard-rommel die je mag verwachten, PHP5, postgresql, en een hele gyg aan webruimte voor 2,50 per maand.
Helaas af en toe wel een beetje veel downtime (wat is veel? nu ongeveer 2 dagen in 3 maanden in totaal) en niet al te veilige mail-servers. Maar daar hebben we gmail al voor. Dus mij bevalt het prima.
Ook hier sohosted.com

+/- € 40,- per jaar (inc domein)
200 Mb Schijfruimte
4 Gb Dataverkeer
Onbeperkt email
10 subdomeinen
Helm controlpanel
wat voor mij ook belangrijk is : kan er betaald worden met overschrijving ?
want paypal heb ik niet, en visa gebruik ik (nog steeds) niet over internet...

ohja : ik host mijn sites bij www.budgetwebhosting.be (redirect naar .nl)

is iets van 55€ eerste jaar, en dan 45€ voor de volgende ( 10€ setup kosten :-( )

vb v/e site : www.spartakruiseke.be

Reageren