Frank, als mensen om een beetje extra belasting minder zijn best gaat doen, dan verdienen ze dat extra geld niet eens vind ik.. En manier waarop vind ik ook niet leuk, maar dat de maatschappij zo krom is, dat (overdreven gezien!) mensen die elke dag bij de voedelbank eten halen evenveel belasting moeten betalen als mensen die per jaar meer geld aan electriciteit uitgeven dan de gemiddelde Nederlander verdient in een jaar.
Kijk het is de manier waarop je het zegt!
als je zegt: "ik vind dit en dat" á la, dan zal ik het niet met je eens zijn waarschijnlijk, maar ik kan er verder niks aan doen. snap je?
Ik heb Groenlinks gestemd, omdat ik Femke gewoon geil vindt.. Nee, heb het een beetje gevolgd de afgelopen tijd en ik vind dat er wel wat meer groen mag komen en dat ze wat menselijker met elkaar om gaan. SP was ook een goede kandidaat overigens..
Dat wat je zegt Frank, mensen met hogere inkomens meer laten betalen, daar ben ik het echt wel mee eens. Het is niet eerlijk dat mensen die gewoon niet veel betaald krijgen (om wat voor reden dan ook) net zo veel belasting moeten betalen als mensen die bakken met geld hebben en verdienen. Er moet daarbij wel een goede lijn getrokken worden van wat is veel en wat is niet veel.
Ik weet niet hoe jouw situatie is daar, maar ik heb vroeger moeten sparen voor mijn geld en moeten sparen voor het appartement waar ik nu in leef. Sommigen krijgen dit cadeau en stemmen idd vaak op een VVD.
Wisten jullie trouwens dat onze minister president als volwassene bij zijn ouders woonde, daarna iemand ontmoet heeft in het kabinet, daarmee getrouwd is en daar nu mee samen woont? Onze huidige minister president heeft dus nog nooit voor zichzelf hoeven zorgen, dat regeert ons land nu :+.
Mebus
Gelukkig staat lpf ertussen:) LPF is aan het winnen(A)
En dan nu de 1 million dollar vraag; waarom stem je op LPF? Waarom ben je ervoor? Of vind je het gewoon stoer dat je voor LPF bent?
De reden waarom pim fortuin doodgeschoten is is omdat sommige immigranten vonden dat hij discrimineert. Oké mischien is dat ook wel zo maar dan nog als een immigrant kaaskop tegen ons zegt is het niet discrimineren en als wij iets over zijn huidskleur zeggen is het wel discrimineren
Maar ik denk dat verschillend is per stad maar bij ons is de politie gewoon bang voor ze...
Daarom stem ik dus op hem omdat hij ze bijna allemaal het land uit wou kickenXD
En dan nog ik vind het best dat vluchtelingen hier komen leven en zich hier aan hun culturen houden maar mensen vermoorden omdat ze geen sex voor het huwelijk mogen hebben vind ik belachelijk en wanneer het weer goed gaat in hun eigen land vind ik dat ze terug moeten gaan
Hoop dat het tot zo ver nog op een mening lijkt en geen discriminatie:)
GR. mebus
?
Onbekende gebruiker
22-11-2006 15:07
Bas Kreleger schreef op 22.11.2006 14:57
Wisten jullie trouwens dat onze minister president als volwassene bij zijn ouders woonde, daarna iemand ontmoet heeft in het kabinet, daarmee getrouwd is en daar nu mee samen woont? Onze huidige minister president heeft dus nog nooit voor zichzelf hoeven zorgen, dat regeert ons land nu :+.
Zoek even het minimumloon van een 18 jarig op. Hiervan moet iemand van 18 jaar zonder hulp van derde gewoon kunnen rondkomen, dus je elektriciteit, gas, huur, water, eten e.d. gewoon kunnen betalen
ik vind dat als je een buitenlander bent en hier in nederland komt wonen (of als een van je ouders hierheen gekomen zijn) dat je je dan hoort te gedragen zoals het overgrote deel van de Nederlanders dat doet.
Ik weet ook wel dat er blanke mensen zijn die gewelddadig/crimineel gedrag vertonen, dat is dan ook heel jammer. Maar als je je volk een goede naam wilt geven moet je niet mensen neerschieten en doen alsof je de baas bent in dit land.
Dit is mijn mening, je mag het er mee eens zijn of niet.
edit: En natuurlijk zijn er 'goede' buitenlanders hoor;) ik heb verder niks tegen buitenlanders oid maar sommigen verknallen het gewoon.