ik ben bezig met het ontwikkelen van een marktplaats specifiek voor paarden en ponny,s. Aangezien ik wel eens op het forum zit en altijd goede feedback krijg, leek het mij verstandig om het op dit forum te plaatsen.
@Robert-Jan: Ik zie dat mijn mening die ik toen gaf een beetje bot was :D, het logo is niet echt mooi, (het paard is een beetje uitgerekt, letters passen er niet echt bij). Verder vind ik de schaduw op de achtegrond niet zo mooi afgewerkt. Het menu is ook wat minimaal. Let ook op de kwaliteit van de afbeeldingen, (zoals de reclames aan de zijkant en het plaatje "geen afbeelding beschikbaar"). De inhoud kan nog wat professioneler worden afgewerkt. Kijk eens af bij andere marktplaatsen....
aleen jammer van die reclames aan de zijkant,
ik zou het onder of boven aan plaatsen maar niet er naast!
ik vind het hele geheel daar door romelig overkomen (mijn tip is om het er onder te doen)
Een van mijn testsites waar geen enkel bestand op staat, dus ook geen index.html scoort hoger dan b.v. Microsoft.nl
Hahaha, inderdaad wat een bullshit.
Ik heb 2 domeinen op dezelfde server zelfs die allebei naar 1 site linken, de ene krijgt een 6.3 en de ander een 6.5.
Ik zou het bijna magie noemen :)
En die site gebruikt nog tabellen ook, en er word gezegd dat er niet té veel tabellen gebruikt worden, maarja, vreemde lui soms ;)
Simpele vraagje:
Wat is de afkorting van Nederland?
NL dus...
Elke hollander weet het :)
Simpel & effectief!
Gewoon ff met simpele post checken en klaar :)
[edit]
Sorry
Je post was er nog niet toen de eerst er was... Zag hier zelfs mn voorgaande bericht niet :s
[/edit]