Beste Mensen,

ik ben bezig met het ontwikkelen van een marktplaats specifiek voor paarden en ponny,s. Aangezien ik wel eens op het forum zit en altijd goede feedback krijg, leek het mij verstandig om het op dit forum te plaatsen.

Link: http://www.koopeenpaard.nl/index2.php

Alle feedback is welkom!

Alvast bedankt,

Robert-Jan
@Robert-jan

Interessante site, maareuh:
"This website is reasonably popular (approx #1,374,737 in the world)"

'k vraag me dan toch af hoe ie zo iets berekend ;)
Zou iedereen eens willen kijken naar de beveiliging van mijn website. Ik heb de meeste toturials op phphulp doorlopen en wil zekker zijn dat er geen lekker meer in zitten.

Alvast bedankt!
je moet in iedergeval mysql_real_escape_string() gebruiken bij een $_GET[]-gebeuren, ik kan namlijk gewoon queries uitvoeren vanuit m'n adresbalk..

<?php
$query = mysql_query("SELECT * FROM tabel WHERE id='".mysql_real_escape_string($_GET['id'])."'");
?>

zoiets moet het worden dan ;)
Terence schreef op 16.01.2007 00:47
je moet in iedergeval mysql_real_escape_string() gebruiken bij een $_GET[]-gebeuren, ik kan namlijk gewoon queries uitvoeren vanuit m'n adresbalk..

<?php
$query = mysql_query("SELECT * FROM tabel WHERE id='".mysql_real_escape_string($_GET['id'])."'");
?>

zoiets moet het worden dan ;)

Ik heb een functie gemaakt die bij iedere aanroep de hele $_GET en $_POSt array schoonmaakt. Deze functie staat hierook bij.
Robert-Jan schreef op 16.01.2007 00:51
[quote='Terence schreef op 16.01.2007 00:47']...

Ik heb een functie gemaakt die bij iedere aanroep de hele $_GET en $_POSt array schoonmaakt. Deze functie staat hierook bij.[/quote]

zeker weten? Klik
Dat is nieuw, dat maakt bij mijn weten helemaal niets uit. Maar goed, ik ben geen SEO-expert.

Het kan wel uitmaken, als je geen goede interne structuur hebt die voor google te indexeren is, zal niet je gehele site geindexeerd worden. Dit is niet perse van toepassing op je pagerank, maar wel op het aantal pagina's wat google indexeerd.
volgens http://sitescore.silktide.com we
Ik krijg nog een 5.9 op een domein waar helemaal geen informatie is te vinden! (wordt nog druk aan gewerkt) Dit slaat dus helemaal nergens op, een pagina zonder enige informatie behoort gewoon een 1 voor de moeite te krijgen en niet meer dan dat.

Reken je dus vooral niet rijk!
Frank schreef op 16.01.2007 01:05
volgens http://sitescore.silktide.com we
Ik krijg nog een 5.9 op een domein waar helemaal geen informatie is te vinden! (wordt nog druk aan gewerkt) Dit slaat dus helemaal nergens op, een pagina zonder enige informatie behoort gewoon een 1 voor de moeite te krijgen en niet meer dan dat.

Reken je dus vooral niet rijk!

Heb je wel www.koopeenpaard.nl/index2.php ingevoerd????
Terence schreef op 16.01.2007 01:01
[quote='Robert-Jan schreef op 16.01.2007 00:51'][quote='Terence schreef op 16.01.2007 00:47']...

Ik heb een functie gemaakt die bij iedere aanroep de hele $_GET en $_POSt array schoonmaakt. Deze functie staat hierook bij.[/quote]

zeker weten? Klik[/quote]

Ik heb het gefixt ik was de '' bij de where vergeten. BEDANKT!

Reageren