Ik ben een site aan het maken, namelijk www.checkmyprofile.nl. Ik wil graag weten wat jullie ervanvinden en of jullie nog tips hebben... En er zit nog een veiligheids lek in .... maar die heb ik nog neit gevonden :-) Iemand zin om te helpen zoeken? Ik doe pas een jaartje php dus, ik doe mijn best :-)
- Nieuwsflits gaat inderdaad veel te snel.
- Gebruik de <title>-tag beter. Nu staat er alleen maar ..:: Blabla ::.. Doe er ook bij waar je zit. Voorbeeld? Deze site.
- Gebruikerslijst is veel te lang, maak daar een pagina navigatie in na x-aantal records.
- En waarschijnlijk nog wat...
@Elwin. title tag, met locatie waar je bent... :) goed idee :). Dat idee van die X aantal records op de gebruikerslijst stond al op de planning, maar ben momenteel nogal druk :-)
@wes & Elwin, bedankt voor de moeite om ff naar me site te kijken :-)
een ding:
door de menu's krijg je in het middenstuk een leeg deel (onderaan) dat ziet er best raar uit :P want je verwacht eerder dat de info langer is ;)
Vertragen is idd een optie, je zou ook kunnen zorgen dat bij het laden van de pagina een willekeurig nieuwsbericht wordt getoond. Zo heb je niks bewegends.
?
Onbekende gebruiker
20-12-2006 21:01
Foutmelding statistieken van de errors?
Logo van TomTom?
Geen foto is wel erg lelijk.
Gelukkig dat je padding kent. Is een applausje waard.
Concept - laten we het daar maar niet over hebben.
Mooie header.
Mooie kleuren-combo
De nieuwsflits gaat inderdaad te snel als je het iets vertraagd en de hoogte etc een vaste waarde geeft is het in eens een stuk minder irritant. Voor de rest zie mensen boven ^_^.
misschien ook een idee is het schikken van gebruikers. Als je bijv klikt op gebruikersnaam dat deze ook automatisch op alfabet schikt. En als je nog een keer klikt in alfabetische volgorde(omgekeerd).