Beste mede phphulp leden :-)

Ik ben een site aan het maken, namelijk www.checkmyprofile.nl. Ik wil graag weten wat jullie ervanvinden en of jullie nog tips hebben... En er zit nog een veiligheids lek in .... maar die heb ik nog neit gevonden :-) Iemand zin om te helpen zoeken? Ik doe pas een jaartje php dus, ik doe mijn best :-)

graag opbouwend commentaar :-)

gr, tim
@CB2thephp, bedankt voor je post, maar dat had ik al op de planning staan :-)

@Jurgen, Ook dat had ik al op mijn (extreem lange) todo lijstje staan :-)

gr, tim
misschien is het handig je lijst te posten ( een url) zodat andere mensen voor hun site ook ideeen kunnen overnemen.

Edit: ik ga me thuis ook even registreren is misschien wel leuk :). Kun je nog een mede programmeur/moderator gebruiken? bij deze biedt ik me aan als je nodig hebt.
En mijn site is hack gevoelig :( damn nu al de 2de hacker.... wil iemand vertellen hoe? en als het kan hoe ik het kan oplossen? :-)

gr, tim

edit: Is er iemand geintresseerd in het helpen met oplossen van de lekjes? Ik ben nog een beetje php beginner (bijna 1 jaar :O )
Ehm... is MySQL injection geblockd?
Ik vind je site er chill uit zien, ok het idee is nogal uitgewoond maar het ziet er iig goed uit! enige minpuntje is die newsflash maarja das al paar keer gezegd.

Deze pagina is in 0.016137123 Seconde(s) gemaakt --> boeit me eigenlijk vrij weinig... ik zou het weghalen
kijk even in je HTTP access logboek rond de tijd van de hack
ziet er goed uit joh:D
mooie layout,
goede kleuren combo,

het enige minpunt is die nieuws flits.
als je de nieuws flits 10 sec laat wachten voordat hij naar de volgende gaat is het wel mooi denk ik
Denk om je spatiegebruik: http://www.spatiegebruik.nl/

Nieuws flits = Nieuwsflits
Punten top 10 = Puntentop-10 (of misschien puntentoptien)
Waarderings systeem = Waarderingssysteem
Nieuwe forum catagorie Webdesign = Nieuwe forumcategorie: Webdesign
school documenten = schooldocumenten

Ik krijg van TidyHTML ook 112 warnings, en ik krijg één JavaScript-error:

window.attachEvent is not a function (pngfix.js line 30)

Reageren