Ik ben een site aan het maken, namelijk www.checkmyprofile.nl. Ik wil graag weten wat jullie ervanvinden en of jullie nog tips hebben... En er zit nog een veiligheids lek in .... maar die heb ik nog neit gevonden :-) Iemand zin om te helpen zoeken? Ik doe pas een jaartje php dus, ik doe mijn best :-)
@nick mulder, ik gebruik echt voor elke variabele, mysql_real_escape_string (zelfs als php hem zelf aanmaakt bv met date-functie).
@rik, die seconde tijden is tijdelijk :-) Want zo zie ik of ik de server niet te zwaar belast (zoals de statistieken pagina doet) en dan kan ik waarnodig mijn scripts beter afstellen.
@Legolas, al gedaan... kwam nu net tot de ontdekking dat ik het verkeerde ip verbannen had.... moet dus ff wachten tot hij weer toeslaat, en het is vaak op een druk moment, dus ook dat kan nog fout gaan.
@devon, dat van die nieuwsflits is al bekend, ik ben deze vakantie van plan om cmp mooier te maken, en BEVEILIGEN, en daarna pas nieuwe dingen te maken.... De nieuwsflits valt onder het eerste.
@Herjan, intressant... ik heb niet veel verstand van javascripts.... maar: window.attachEvent is not a function (pngfix.js line 30)
was al wel bij mij bekend, Firefox ondersteunt dat niet, maar ik heb dat nodig om in IE de PNG plaatjes transparant te maken.... mischien iemand een idee hoe te fixen?
Bij voorbaat dank, en vriendelijke groeten,
Tim :-)
Mooie site, leuke layout en grappige functies... Alleen zoals eerder al gezegt het idee is redelijk uitgemolken... Na Cu2 en Hyves zijn er echt weinig opties wat profielen site's betreft... Waarmee ga jij doorbreken? Wat is jou bijzondere toevoeging?
Ik wil meer een groot netwerk opzetten met allerlei leuke functies die nog niet bestaan, ik ben nu meer bezig een basis op te zetten. Heb nog niet veel ideetjes, dus tips/ideetjes zijn welkom. Ik ben pas een beginnende php-er en deze site was ook meer bedoeld om php beter te leren :)