Wat vinden jullie ervan als ik in de prachtige kerstvakantie bezig ga met een (x)html tutorial. Ik lees namelijk de afgelopen tijd vaak dingen met validatie en dat er problemen zijn er mee.

Ik hoop dat met deze prachtige tutorial daar een eind aankomt, want hierdoor krijgen mensen een betere idee hoe (x)html moet toepassen.

Nu heb ik een klein vraagje aan jullie. Zou ik normaal html of meteen zeggen de strictere xhtml gebruiken. Natuurlijk blijven basis html er in, maar dan meteen zeggen hou je aan deze regels etc. Wat zouden jullie het beste vinden.

Ik hoop dat jullie volsmacht op mijn tutorial kunnen wachten en ik hoop dat jullie mijn kleine vraag hierboven ^^ kunt beantwoorden.

Greetz,
Christian Bolster

P.S.
Het verloop van de tutorial laat ik hier zien.
?, die snap ik niet
OMG Bas je moet toch echt eens valid gaan werken, zitten wij hier altijd te zeuren over valid werken en wat doet deze website :D....tja hoeft niet hoor is toch veel werk :D
@Paul
Is er een echt groot script wat echt 100% valid is?
Eigenlijk niet hè ;-)
Kijk naar phpBB, OsCommerce, ZenCart?
Niet allemaal hebben ze errors, maar wel warnings, het is gewoon lastig om een groot systeem W3C Valid te maken...
Joomla & Mambo zijn ook niet volledig valid dacht ik...
[edit]
Om het even on-topic te houden:
Ik denk dat je hier best een tutje over kunt maken ja ;-)
Denk dat er wel een aantal mensen hier zijn die niet goed de basis van XHTML beheersen, hoewel deze wel een betere ondersteuning heeft voor mobiele internetbrowsers.
En ik denk ook wel dat over een x aantal jaren XHTML wel de standaard word...
[/edit]

Reageren