hey,

Hoeveel vuurwerk koop jij zelf?
En hoeveel koop jij in totaal met je familie?

Gr,
Jonathan.

Ikzelf: € 30,00
Gezin: € 60,00
Ik heb nog wel ergens wat knalerwtjes liggen... :)
Ik heb de laatste 3 weken scheikunde gehad - ik heb mij portitie vuurwerk, giftige dampen en knallen dus wel weer gehad.
Ik haal wel wat van die strijkers. Krijg ik geen koude handen*(kan handschoenen dus aanhouden)
Webmakerij schreef op 22.12.2006 16:07
Ik heb de laatste 3 weken scheikunde gehad - ik heb mij portitie vuurwerk, giftige dampen en knallen dus wel weer gehad.

NaN[sub]3[/sub] :P Dat is een lekker explosief goedje, als je het aantikt ontploft het al. Moet je op de deurpost smeren: iemand doet deur dicht, knalt gelijk weer open :D

Maareh, ik geef meestal zo'n €20,- uit aan vuurwerk, en krijg nog wat voor me verjaardag (31 december). M'n broer koopt soms ook nog wel wat.
Ik besteed 25 euro aan vuurwerk dit jaar en me pa zo'n 150 en me zusje ook 25 euro
Herjan schreef op 22.12.2006 16:57
[quote='Webmakerij schreef op 22.12.2006 16:07']Ik heb de laatste 3 weken scheikunde gehad - ik heb mij portitie vuurwerk, giftige dampen en knallen dus wel weer gehad.

NaN[sub]3[/sub] :P Dat is een lekker explosief goedje, als je het aantikt ontploft het al. Moet je op de deurpost smeren: iemand doet deur dicht, knalt gelijk weer open :D

Maareh, ik geef meestal zo'n €20,- uit aan vuurwerk, en krijg nog wat voor me verjaardag (31 december). M'n broer koopt soms ook nog wel wat.[/quote]

NaN[sub]3[/sub] Not A Number 3 :-p
voor me verjaardag (31 december)

Leuk als je dan gepakt word wegens afsteken illegaal vuurwerk, met een beetje geluk zien ze het dan door de vingers ^^

Maar ik steek meestal niet zo veel af, zal ongeveer €25 worden...
Gezin: geen idee, denk totaal €50 :P
Jurgen schreef op 22.12.2006 16:51
Ik haal wel wat van die strijkers. Krijg ik geen koude handen*(kan handschoenen dus aanhouden)

Stoer man
WillemJan Zijderveld schreef op 22.12.2006 17:04
[quote='Jurgen schreef op 22.12.2006 16:51']Ik haal wel wat van die strijkers. Krijg ik geen koude handen*(kan handschoenen dus aanhouden)

Stoer man [/quote]

hoezo stoer? Ik ga ze niet in belgie halen hoor(ookal is dat maar 10 km verderop) gwoon van dat Nederlandse spul.
WillemJan Zijderveld schreef op 22.12.2006 17:04
[quote='Jurgen schreef op 22.12.2006 16:51']Ik haal wel wat van die strijkers. Krijg ik geen koude handen*(kan handschoenen dus aanhouden)

Stoer man [/quote]
lekker stoer als je dadelijk je vingers kwijt ben :p

Reageren