hey,

Hoeveel vuurwerk koop jij zelf?
En hoeveel koop jij in totaal met je familie?

Gr,
Jonathan.

Ikzelf: € 30,00
Gezin: € 60,00
€42,65..

10 slofjes rotjes :)
wat pijlen en nog wat potjes..

valt wel mee dus ^^
ong. €65,- waarvan mn vader er €35,- betaald.
Een 554 schots batterij (500 gram =P), een pakket met pijlen en potten, 4 sloffen rotjes, 50 wondertollen, 12 mortieren, 1 metr aansteeklont =P
Hierzo ook een paar nitraten... Gewoon ff wat leuke knallen tussen de rotjes van de buren door ;) Hier word namelijk nooit van dat illegale vuurwerk afgestoken, dus als je wat van die rot knallen tussendoor gooit schrikt iedereen zich weer de *piep*
Vroeger besteedde wij iets van 100 euro uit, totdat de vuurwerkramp in Enschede kwam en mijn vaders politiehond overleed (mijn vader had zware mazzel, hij stond namelijk vooraan en de hond in de auto.) Dus sinds dien geven we nog maar 25 á 30 uit en niet meer.

Dit jaar gaan we waarschijnlijk helemaal geen vuurwerk kopen, want we gaan skien :D
ik:

2sloffen rotjes
baby pijltjes
diamand flits dingetjes
en nog een paar leuke dingentjes.

gezin:
sier parketje
Frank schreef op 22.12.2006 15:38
Maar goed, de Black Eyed Peas treden op het strand op en dat kost niets. Lijkt me een betere tijdsbesteding!
Wat is het toch af en toe oneerlijk hè? Zit hij op het strand met de Black Eyed Peas, zit ik in een koude loods ergens in de haven waar ik me alleen warm kan houden met koud bier...

Of ik kan natuurlijk ook naar dat geweldige gratis optreden hier: Boogie Delight...

Of... nja... laat maar. ;)

Anyway, vuurwerk: niks, nada, noppes. Gezin heb ik geen idee van en ik besteed er niets aan. Dan geef ik het liever uit aan champagne ofzo... :)

Elwin

[Edit: Linkfix]
ik: € 0,00

gezin: € 50,00

ik niet omdat ik aan het sparen ben voor een MacBook
Ik: €10,-
Gezin: €20,-

de vorige jaren koop ik altijd voor wat meer, maar ben nu aan het sparen voor een computer.
Wij besteden ook geen geld aan vuurwerk..
Wij vieren trouwens nieuwjaar nooit thuis bij mijn meter dus...
Mijn pa zegt dat het gevaarlijk is dus genieten we lekker mee van de "buren"

mvg wouter
Ik moet sparen om eindelijk mijn server te kunnen betalen :D

Reageren